جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

بانک سینا استخدام می کند

24 خرداد 1401
بانک سینا استخدام می کند

به گزارش بانک اول، بانک سینا در راستای ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان گرامی و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، مطابق با ضوابط و آیین نامه های استخدامی، از بین متقاضیان واجد شرایط (آقا و خانم) در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار، به تعداد محدود دعوت به همکاری می نماید.


طبق گزارش روابط عمومی بانک سینا، ثبت نام اینترنتی از متقاضیان جهت شرکت در آزمون استخدامی از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 21 خردادماه سال جاری آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 4 تیرماه سال 99 ادامه دارد.


کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 14 روز دوشنبه 9 تیرماه 1399 توزیع و آزمون کتبی نیز در تاریخ 12 تیرماه 99 برگزار خواهد شد.
برای آگاهی از جزئیات ثبت نام، رشته های تحصیلی مورد نیاز، شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام، سوالات و منابع، شهرهای محل استخدام و دیگر اطلاعات مورد نیاز بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده شرایط استخدام : 

ثبت نام و تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی: 

اخبار مرتبط
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید.
شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.
بیست و ششمین و بیست و هفتمین آزمون سنجش صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری در زمینه گواهینامه «مدیریت ریسک موسسات اعتباری» و «بانکداری اسلامی» برگزار می شود.
بانک اول - بانک اقتصاد نوین از تاریخ 26 مهر ماه تا 6 آبا ن ماه از دانش آموختگان رشته حقوق در سراسر کشور استخدام می کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها