پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

همه بانک‌های نظامی در بانک سپه ادغام شدند

24 خرداد 1401
همه بانک‌های نظامی در بانک سپه ادغام شدند

به گزارش بانک اول، پروژه ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، از بیش از یک سال پیش کلید خورد و در این مدت اقدامات مقدماتی آن در حال انجام بود که در پی آن ادغام بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه از ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در سال گذشته نیز، در تابلوی این بانک‌ها عبارت وابسته به بانک سپه درج شد.

رئیس کل بانک مرکزی در ابتدای خرداد امسال، وعده ادغام دو بانک حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد را طی ۱۰ روز داده بود که این امر ۱۲ روزه نهایی شد و با احتساب وعده آقای رییس کل برای ادغام موسسه اعتباری کوثر تا پایان این ماه، پرونده ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه به نیمه رسیده و با تعیین تکلیف و ادغام دو بانک باقی مانده دیگر (انصار و قوامین)، پرونده ادغام بانک‌های نظامی برای همیشه بسته می‌شود.

با این حساب، طبق جدیدترین اظهارات همتی ادغام رسمی بانک‌های انصار و قوانین و موسسه اعتباری کوثر انجام شده است اما هنوز ارائه خدمات آن‌ها به مشتریان با تابلوی بانک سپه نهایی نشده که پس از اتمام بررسی‌ها و داوری‌ها نهایی می‌شود و به بانک سپه می‌پیوندند.

بنابراین، ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح به پایان رسیده و چهار بانک انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه به طور رسمی ادغام شده‌اند. همچنین، با اتمام ادغام بانک‌های نظامی به عنوان یکی از برنامه‌های اصلاح نظام بانکی، یک گام موثر در اصلاح نظام بانکی برداشته شده است./ایسنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به همراه اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک به روزرسانی و منتشر شد.
بانک اول - در حال حاضر مشتریان بانک‌ها می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنت و موبایل ۲۳ بانک مبتنی بر شماره شبا، روزانه ۱۰ میلیون تومان و در داخل شعب بانک‌ها نیز ۱۵ میلیون تومان جابجا کنند.
بانک اول - معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ با توجه به پایان مهلت ارزیابی بانک‌های متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار، شش بانک از نرخ‌های تعیین شده تخطی کرده‌اند که پرونده یکی از آنها در حال ارسال به هیات انتظامی بانک‌ها است.
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بانکی حداکثر تا دو هفته آینده به صورت رسمی بر روی تارنمای این بانک منتشر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا کاردر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام شب بخیر ولا 25سال حقوق بگیر بانک سپه بودم دریغ از یک وام 1میلیونی فقط شعار میدن. واقعا نمیدونم مسولین بانک مرکزی چطور 5بانک ادغام سپه کردند 100رحمت به حکمت ایرانیان هر وقت مراجعه کردم واسه وام سپه گفت اعتبار نداریم همش دروغ همش وعده پوچ به مردم. چون رئیس بانک مرکزی دغدغه نیروهای مسلح رو نداره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها