جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

بهترین و بدترین نوشیدنی ها برای دیابت چیست؟

24 خرداد 1401
بهترین و بدترین نوشیدنی ها برای دیابت چیست؟

به گزارش بانک اول دیابت را می توان از بدترین و سخت ترین بیماری ها نام برد. زمانی که شما درگیر دیابت می باشید باید از تمام چیز های که می خورید و می آشامید آگاهی کاملی داشته باشید و با احتیاط مواد غذایی را مصرف کنید.
نوشیدنی هایی که روزانه می نوشید تاثیر بسیاری روی میزان قند خون شما دارد و بر سلامتی شما بسیار موثر است. انجمن دیابت آمریکا نوشیدنی های بدون کالری و کم کالری را توصیه می کند.
با نوشیدن نوشیدنی هایی با کالری پایین و یا بدون کالری باعث می شود تا در سنین بالا تر دچار دیابت نشوید و قند خون بالا نداشته باشید.


افرادی که دچار دیابت هستند نیز با مصرف این نوشیدنی ها می توانند علائم بیماری را کنترل کرده و از عوارض ناخوشایند بیماری مصون بمانند. همچنین با مصرف این نوشیدنی ها می توان وزن خود را در محدوده سالمی نگه داشت.
بهترین نوشیدنی ها برای دیابت آب، قهوه(بدون شکر)، چای(بدون شکر)، آبمیوه گوجه و یا دیگر سبزیجات و نوشیدنی های گازدار بدون شکر می باشد.
بدترین نوشیدنی ها نیز شامل نوشابه های گازدار معمولی، نوشیدنی های انرژی زا و آبمیوه ها می باشد.

اخبار مرتبط
یک سری نوشیدنی‌های ساده می‌توانند به سم زدایی بهتر و موثرتر کبد کمک کنند و سلامت آن را بهبود بخشد. در این مطلب به پنج نوشیدنی ساده اشاره می‌کنیم که ممکن است به سم زدایی کبد کمک کنند.
افرادی که با افزایش سن نیروی جوانی خود را حفظ می‌کنند، معمولاً عادت‌های روزانه خاصی را اتخاذ می کنند. و، باور کنید یا نه، اینها تغییرات بزرگ نیستند، بلکه تمرین های ساده و روزمره هستند.
متخصصان تغذیه ۲ ماده غذایی ارزان‌قیمت را مشخص کردند که در برابر سرطان، چاقی و کلسترول محافظت ایجاد می‌کنند.
سالانه تقریباً ۶۰ میلیون نفر از مردم دچار اختلالات خواب می شوند . مشکلات خواب شامل دیر به خواب رفتن، زود بیدار شدن از خواب، پریدن از خواب، بی کیفیت و بیش از حد سبک بودن خواب و غیره می باشد. معمولاً برای بهبود این مسئله از داروهای خواب آور استفاده می کنند. راه کارهای ریلکسیشن نیز در این امر موثر خواهد بود اما یکی از ساده ترین راهکار ها بهبود عملکرد کبد است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها