جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان+ زمان ثبت نام و لینک سایت

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان+ زمان ثبت نام و لینک سایت

به گزارش بانک اول ثبت نام اینترنتی چهارمین مرحله ارائه تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز دوشنبه هفتم مهرماه ۹۹ به مدت دو هفته تا روز یکشنبه ۲۰ مهرماه از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.i r انجام می‌شود.

 

تسهیلات مرحله جدید به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته و حداکثر ۱۰۰۰ فقره با نرخ ۱۰ درصد است.

 

دوره اقساط تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ۶۰ ماهه (۵ سال) بوده و برای آن دسته از افرادی اجرا می‌شود که صرفاً ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری باشند.

 

تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد ۹۸ تا پایان شهریور ماه ۹۹ باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره‌های قبلی از این تسهیلات برای یکی از فرزندان خود بهره مند شده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جدید را برای سایر فرزندان خود ندارند.

 

یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در شهریورماه ۹۹ است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود.

 

مبلغ اقساط این تسهیلات ماهانه ۵۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است و در صورت ذی نفع بودن پدر و مادر در صندوق، صرفاً یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می‌شود.

 

همچنین متقاضیانی که در دوره‌های قبل ثبت نام کرده بودند و به هر دلیل مشمول این تسهیلات نشدند، درصورت تمایل باید مجدداً ً ثبت نام کنند.

 

مهلت ثبت نام اینترنتی از طریق درگاه sabasrm.ir از امروز ۷ مهر تا ۲۰ مهرماه ۹۹ است.

 

زمان پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پس از پایان زمان ثبت نام و انجام اولویت بندی و همچنین تعیین مشمولان مشخص خواهد شد؛ اما هدف گذاری برای پرداخت تسهیلات، اواخر آبان ماه است.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمود جوادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام. دراطلاعیه قبلی که ازهفتم مهرماه شروع می‌شد تاریخ عقد ازدواج رااول خرداد تعیین کرده بودند، بدلیل اینکه تاریخ ازدواج فرزندم بیستم اردیبهشت بود موفق به ثبت نام نشدم. چکارکنم، راهنمایی فرمایید. متشکرم

پ سعادت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام ما از این ثبت نام غافل موندیم و واقعا به این وام نیاز داریم و تاریخ عقد فرزندمون هم تو همین ماهها که تعیین کردن هست باید چکار کنیم چون من دیدم وام های دیگه رو دیگه ماههایی که تعیین کردن برا دفعات قبلی شامل حالشون نمیشه

سید رضا سرابی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام دو پسرم تاریخ ازدواجشان قبل از تاریخ اعلامی شما بوده . و هیچ وامی هم در دوره های قبل نگرفتم چکار کنم ؟ همش دارم وام بیست درصد میگیرم . یارانه کل خانواده مو هم قطع کردند از همه چیز محرومیم. تو رو قرآن رحم کنید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها