پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام و تسهیلات بانک صادرات

24 خرداد 1401
وام و تسهیلات بانک صادرات

به گزارش بانک اول در حال حاضر وام و تسهیلاتی که در بانک صادرات  به اکثر افراد جامعه قابل پرداخت هست و خیلی سریع و آسان تر از بقیه وام ها پرداخت می شود کارت اعتباری مرابحه می باشد.

سقف این کارت ۵۰ میلیون تومان هست و شخص متقاضی باید دارای مدرک شغلی و اندکی معدل حساب باشد.

برای دریافت وام خرید کالا از بانک صادرات تا سقف 50 میلیون تومان نیازی به مسدودی سپرده نیست. شما با داشتن یک حساب قرض‌الحسنه یا سپرده کوتاه‌مدت در بانک صادرات می‌توانید اقدام به گرفتن وام خرید لوازم خانگی کنید. بانک صادرات در ازای ارائه پیش‌فاکتور مبلغ وام را به‌صورت چک در وجه فروشنده صادر می‌کند. بانک صادرات برای این وام دو ضامن کسر از حقوق را شرط قرار داده است.

نرخ سود این وام در حال حاضر 18 درصد می باشد و مدت بازپرداخت وام 36 ماهه است.

 

 

طرح تسهیلاتی همیاران سپهر؛ کارت اعتباری خرید کالای بانک صادرات

این طرح تسهیلاتی که با کارت اعتباری  عرضه می‌شود بر پایه عقد مرابحه است و متقاضیان از طریق بانک صادرات می‌توانند اقدام به دریافت این کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی از گروه انتخاب و شرکت اسنوا کنند.

با طرح همیاران سپهر چه کالاهایی می‌توان خرید؟

در این طرح، انواع محصولات گروه صنعتی انتخاب که تولیدات لوازم خانگی با برند «اسنوا» بخشی از آن است، با استفاده «کارت اعتباری سپهر انتخاب» قابل خریداری خواهد بود.


کارت اعتباری همیاران سپهر صرفاً بر روی پایانه‌های فروش تعیین شده قابلیت خرید داشته و امکان مشاهده صورت‌حساب بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران و مانده موجودی بر روی تمامی پایانه‌های فروش و دستگاه‌های خودپرداز را نیز خواهد داشت.

کارت همیاران سپهر را از کجا تهیه کنیم؟

مشتریان در صورت تمایل با مراجعه به نمایندگی شرکت طرف قرارداد و یا مراجعه مستقیم به شعب بانک، ضمن اطلاع از شرایط کارت اعتباری همیاران سپهر، درخواست خود را ارائه و بانک نیز نسبت به اعتبارسنجی مشتری، تعیین سقف اعتبار قابل پرداخت، تشکیل پرونده و صدور کارت اعتباری حداکثر به میزان مبلغ اعتبارسنجی شده و مورد درخواست مشتری اقدام خواهد کرد. مشتری ضمن مراجعه به نمایندگی شرکت طرف قرارداد بر اساس اعتبار موجود در کارت اقدام به خرید می‌کند.
 

تعدا اقساط کارت همیاران سپهر

در کارت اعتباری همیاران سپهر به ازای مجموع خریدهای صورت گرفته در بازه‌های زمانی یک ماهه، یک فقره تسهیلات حداکثر 36 ماهه برای مشتری لحاظ می‌شود و این کارت قابلیت شارژ مجدد ندارد و بدون هزینه آبونمان برای مشتریان است.
 

سود تسهیلات چقدر است؟

نرخ سود تسهیلات این قرارداد معادل 15 درصد و از روز انجام تراکنش تا پایان مهلت پرداخت (7 روز پس از صدور صورتحساب) محاسبه سود به صورت روزشمار محاسبه می‌شود. همچنین از مقطع صدور صورتحساب، سود بر اساس تسهیلات مرابحه محاسبه می‌شود.
 

چه کسانی می توانند بدون ضامن از این طرح استفاده کنند؟

بازنشستگان کشوری، سازمان‌ها، ارگان‌ها، نهادها و … می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات ایران و یا گروه انتخاب، ضمن انعقاد قرارداد و ارائه تعهد پرداخت اقساط، بدون ضامن برای کارکنان خود کارت اعتباری مذکور را دریافت کنند.


 

وام ۲ میلیارد ریالی بانک صادرات با سود صفر (طرح تبسم)

 بانک صادرات ایران با طرح «تبسم» تا دویست میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند. بانک صادرات امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد را در قالب طرح «تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) فراهم کرده است. بنابراین گزارش بانک صادرات ایران به منظور تسهیل و تامین نیازهای تسهیلاتی مردم و مشتریان، هر چند ماه یک طرح جدید را معرفی می‌کند که جدیدترین آن طرحی با عنوان «تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) برای ارائه تسهیلات حداکثر تا دو میلیارد ریال و بدون ضامن با نرخ سود صفر درصد عملیاتی شده است.

متقاضیان حقیقی و حقوقی می‎توانند در چارچوب این طرح، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک، تا میزان ٨٠ درصد مبلغ سپرده‌گذاری شده خود را با نرخ سود صفر درصد با مدت بازپرداخت حداکثر ٦٠ ماهه ظرف حداکثر ٤٨ ساعت و بدون ضامن از بانک صادرات ایران دریافت کنند. سقف تسهیلات فردی برای افراد حقیقی در این طرح دو میلیارد ریال در نظر گرفته ‌شده است، بر اساس طرح «تبسم»، اشخاص حقیقی می‌توانند نسبت به افتتاح حساب برای استفاده خود یا اقوام درجه یک شامل؛ همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر تا سقف دو میلیارد ریال اقدام کنند. ضمن اینکه اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ، اقدام و شخص یا اشخاص زیرمجموعه و کارکنان را برای دریافت تسهیلات با نرخ سود صفر درصد تا سقف دو میلیارد ریال برای هر یک، به بانک صادرات ایران معرفی کنند. این گزارش می‌افزاید: علاوه بر طرح موصوف، بانک صادرات ایران قبلا در قبال سپرده‌گذاری، دو طرح ٦٧ (اعطای تسهیلات با نرخ ۶ درصدی به پشتوانه سپرده ۷ درصدی) و طرح اعتبار سپهر (اعطای تسهیلات با نرخ ١٨ درصدی به پشتوانه سپرده ١٥ درصدی) را به  مشتریان خود ارائه داده بود.

 

سه طرح قابل استفاده در بانک صادرات

سه طرح «اعتبار سپهر»، «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧» و «حساب جاری طلایی بدون دسته چک» در بانک صادرات، می‌توان بدون معطلی تا ٨٠ درصد موجودی خود را به صورت تسهیلات با نرخ سود ترجیحی دریافت کرد.

سود ترجیحی چیست ؟

طبق ماده (۹۲) قانون برنامه پنج سال پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بانکها در صورتی ملزم به پرداخت تسهیلات در قالب عقود غیرمشارکتی با نرخی کمتر از نرخ اعلام شده توسط شورای پول و اعتبار می باشند که علاوه بر تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مابه التفاوت سود از طریق یارانه یا وجوه اداره شده توسط دولت تامین می شود.

تسهیلات بدون ضامن چیست ؟

بدون هیچ شکی نمی توانیم بدون ضمانت از بانک وام بگیریم. وقتی که بانک ها برای هر ده میلیون تومان یک ضامن می گیرند چطور می شود که بانک صادرات ادعا می کند بدون ضامن به شما وام می دهد. منظور بانک صادرات از ضامن، نیاز به آوردن افراد آشنا کارمند با فیش حقوقی و دسته چک نیست، شما با حساب خودتان که در زمان اعطای وام؛ مبلغ مشخصی از آن مسدود می شود خودتان، ضمانت وامتان می کنید.

طرح اعتباری سپهر

طرح اعتباری سپهر در اوایل مرداد ماه سال ۹۷ آغاز شد. در قالب این طرح مشتریان می‌توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ ساله اعتبار سپهر، از سود سپرده بلندمدت مطابق با نرخ‌ های اعلام ‌شده شورای پول و اعتبار بهره‌ مند شوند و در قالب عقد مرابحه تسهیلات دریافت کنند.

سقف وام طرح اعتباری سپهر

سقف دریافتی وام با توجه به استقبال و درخواست مشتریان، اکنون از ۷۰ درصد مبلغ سپرده، به ۸۰ درصد افزایش‌یافته است. تا سقف ۲ میلیارد ریال می توان وام گرفت. این رقم عملاً توان پولی مشتری را دو برابر می کند و درعین‌ حال، سود ۱۵ درصدی سالانه هم تا اعطای وام به حساب تعلق می گیرد.

مدت زمان بازگشت طرح سپهر

مدت‌ زمان بازپرداخت تسهیلات طرح اعتباری سپهر حداکثر ۳۶ ماه است و برای دریافت این تسهیلات به وثیقه‌ و ضامنی غیر از خود سپرده نیاز نیست.

طرح ۶۷ بانک صادرات

با افتتاح «سپرده کوتاه‌مدت طرح ۶۷»، منابع خود را با نرخ سود ۷ درصد سالانه در شعب بانک صادرت ایران سپرده‌گذاری و در شرایط نیاز، حداکثر ظرف ۴۸ ساعت، ۸۰ درصد آن را با نرخ ۶ درصد، تسهیلات دریافت کنند. به همین علت طرح ۶ و ۷(۶۷) نامیده شده، ۷ درصد سود می گیرید ۶ در صد سود در صورت گرفتن وام بر می گردانید.

جزئیات طرح ۶۷ بانک صادرات

حداقل مبلغ جهت افتتاح این نوع حساب ۵۰ میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی ۲ میلیارد ریال است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ۳۶ ماه اجرا می‌شود و نیازی به وثیقه و ضامنی جز مسدودی حساب ندارد.

طرح سوم بانک صادرات برای اعطای وام بدون ضامن

با افتتاح حساب «جاری طلایی بدون دسته چک» در شعب بانک صادرات ایران، تا دو برابر معدل موجودی با نرخ سود ترجیحی، تسهیلات دریافت کنید.

مزیت این سه طرح بانک صادرات

از مزیت های این طرح امکان انتقال امتیازات کسب شده به اعضای خانواده ( فقط همسر و فرزندان) است. همچنین شرکت ها می توانند از آن برای پرداخت وام های خرد به کارکنان خود، استفاده کنند.

شرط اعطای تسهیلات از بانک صادرات را بدانید

شرط اصلی اعطای تسهیلات به دارندگان این حساب، داشتن معدل موجودی حساب حداقل ٦ ماه و حداکثر ١٢ ماه است که بر این اساس می توان از نرخ های سود ترجیحی بین ٢ تا ١٣ درصد برخوردار شوند. همچنین امکان افزایش و برداشت از مانده این حساب تا زمان ایجاد معدل لازم، وجود دارد. کمترین نرخ سود مصوب برای دریافت این تسهیلات، سود ٢ درصد است که با افتتاح حساب جاری طلایی بدون دسته چک در شعب این بانک، می‌توان تسهیلاتی ریالی، معادل ٨٠ درصد معدل موجودی در بازه زمانی حداقل ٦ ماهه را دریافت کرد.

ویژگی این طرح ها

شما حسابی دارید که در حال فعالیت می باشد. واریز و برداشت از آن صورت می گیرد و البته هر ماه سود آن را هم می گیرید و همانطور که فعالیت های روزانه خود را انجام می دهید با گذر زمان تسهیلات هم دریافت می کنید.

وام و تسهیلات جدید بانک صادرات به جامعه درمانی

طرح ویژه اعتباری جامعه درمانی را در قالب دو طرح «سپهر سلامت» و «همیان سپهر سلامت» ارایه شده است . بر اساس طرح «سپهر سلامت»، پزشکان تا سقف دو میلیارد ریال و پرستاران و سایر کادر درمانی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات مرابحه دریافت خواهند کرد.


مدت بازپرداخت این تسهیلات که بدون لحاظ کردن شرط معدل حساب متقاضی پرداخت می‌شود، حداکثر ٦٠ ماهه بوده و کادر درمانی کشور می‌توانند در صورت تمایل و اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها، از ضمانت آنها برای دریافت این تسهیلات استفاده کنند.


همچنین در خصوص خدمات طرح «همیان سپهر سلامت» بانک صادرات باید گفت: این طرح با موضوع اعطای تسهیلات برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز پاراکلینیکی (تصویربرداری، آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی و ...) ابلاغ شده است.


 بازپرداخت این تسهیلات شش ماهه است، و مدت بازپرداخت اقساط این تسهیلات نیز که بدون لحاظ شرط معدل حساب متقاضی پرداخت می‌شود، برای دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های با بیش از هزار نفر پرسنل، حداکثر ١٠ ماه خواهد بود.

وام بانک صادرات با سپرده

اکثر وام های بانک صادرات با سپرده و میانگین موجودی حساب پرداخت می گردد، وام کارت اعتباری و مرابحه خرید کالا، جعاله تعمیر مسکن، و وام های بخش بازرگانی، تولیدی ،کشاورزی و خدمات می توان نام برد.

وام بانک صادرات با سند خانه

وام جعاله تعمیر مسکن در قبال سند خانه (ملکی) میباشد که باتوجه به ارزش ملک و اهلیت مشتری مبلغ وام متفاوت است، نرخ وام در چارچوب مصوبات شورای پول واعتبار است ،مدت بازپرداخت وام 3تا5 سال می باشد
ملک باید داخل شهری، سهل البیع و بلامعارض باشد، اسناد ملکی اوقافی فقط اعیان آن مورد ارزیابی و قبول بانک قرار می گیرد.

سند ملکی بایستی ششدانگ باشد و سن ساختمان در اخذ وام تاثیری ندارد.

وام بانک صادرات برای بازنشستگان

در برخی مواقع وامهای که افراد مشمول از طریق صندوق بازنشستگی به بانک معرفی می شوند به آنان وام ضروری، قرض الحسنه، جعاله تعمیر مسکن و… اعطاء می گردد. ضمن اینکه بازنشستگانی که از بانک صادرات حقوق می گیرند به تناسب موجودی حساب از وام های خرد این بانک استفاده می نمایند.

وام بانک صادرات طرح ۶۷

طرح 67 بانک صادرات در این طرح به سپرده شما سود 7 درصد پرداخت می گردد و معادل 80% آن وام با سود 6% پرداخت می کنند.

  • سقف وام 200 میلیون تومان
  • مدت بازپرداخت 3 ساله با اقساط ماهیانه
  • نرخ سود 6%
  • ضمانت: سپرده 7 درصدی

جهت بهرمندی از این طرح بایستی نزد بانک سپرده بانکی بانرخ 7درصد باز کرده و بانک در حداقل زمان ممکن معادل 80درصد آن وام 6 درصد دراختیار صاحب سپرده یا بستگان درجه یک ایشان قرار می دهد.

وام گیرنده نبایستی چک برگشتی داشته باشد و فاقد تعهدات معوق در سیستم بانکی باشد.

صاحب سپرده تا تسویه بدهی طرح 67 حق برداشت از سپرده نخواهد داشت.

وام بانک صادرات به فرهنگیان بازنشسته

فرهنگیان بازنشسته همانند سایر بازنشستگان با معرفی از صندوق بازنشستگی یا با میانگین حساب خود می توانند از وام بانک صادرات استفاده نمایند.

 

سایر وام و تسهیلات بانک صادرات:

وام و تسهیلات قرض الحسنه

اعطاي وام به رفع احتياجات ضروري اشخاص حقيقي : مانند هزينه ازدواج و تهيه جهيزيه، هزينه درماني، کمک هزينه تحصيلي، تعمير و تامين مسکن، کمک براي ايجاد مسکن در روستاها.
اعطاي تسهيلات به شرکتهاي تعاوني به منظور ايجاد کار.
اعطاي تسهيلات به واحد هاي توليدي به منظور کمک به افزايش توليد، راه اندازی واحدهای توليدی راکد، توسعه کارگاههای توليدی کوچک روستاها

سود این وام صفر می باشد و کارمزد ٤درصد ساليانه نسبت به مانده وام تعلق می گیرد

وام و تسهیلات فروش اقساطی

وام و تسهیلات مضاربه

مدارک مورد نیاز: درخواست کتبی متقاضی جهت اخذ وام، تصوير برابر اصل شده هرگونه مدارک مربوط به محل فعاليت، کليه موافقت نامه ها و مجوزهای فعاليت متقاضی دارای اعتبار ( آخرين پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، پروانه کسب، کارت بازرگانی و ... ) صادره از سوی مراجع ذيصلاح و پيش فاکتور خريد حقيقی : تصوير برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی و مستندات شغلی و يا گواهی اشتغال به کار متقاضی دريافت وام و ضامن، انجام استعلام شغلی متقاضی، يک برگ از قبوض آب / برق / گاز يا تلفن
حقوقی : تصوير برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی مديران و امضاء داران و ضامن، تصوير برابر اصل شده اساسنامه شرکت، شرکت نامه، اظهار نامه ثبت شرکت، آگهی تاسيس به همراه آگهی روزنامه مربوط به تاسيس، آگهی آخرين روزنامه رسمی، اظهار نام مالياتی مربوط به دو دوره مالی گذشته

مدت باز پرداخت وام مضاربه:​جزو عقود کوتاه مدت مي باشد و متناسب با يک دوره خريد و فروش ، مشروط به اينکه از يک سال تجاوز ننمايد، تعيين مي شود. بر اساس آخرين ضوابط ابلاغيه مدت مذکور حداکثر ٤ ماه منظور می گردد.

نحوه محاسبه سود وام مضاربه:

مدت به روز × نرخ سود × سرمايه = حداقل سود مورد نياز ١٠٠×٣٦٥
در سالهاي کبيسه در مخرج عدد ٣٦٦ به جاي ٣٦٥ آورده مي شود

وام و تسهیلات جعاله

موارد اعطای وام:امور توليدي ، بازرگاني و خدماتي عبارتند از : تکميل و تعمير مسکن - تهيه ، تامين و تعميرات ماشين آلات ، تاسيسات و لوازم توليد و در واحدهاي توليدي و خدماتي - تهيه و تامين مواد اوليه ، قطعات يدکي و ابزار کار در واحدهاي توليدي و خدماتي - تعميرات خودروهاي سنگين و نيمه سنگين در واحدهاي توليدي و خدماتي - صادرات و واردات کليه کالاهاي مجاز ، خريد و فروش کليه محصولات و کالاهاي داخلي - ايجاد ، تکميل و توسعه کليه طرحهاي توليدي و خدماتي.

مدارک مورد نیاز وام:

درخواست کتبی متقاضی جهت اخذ وام - تصوير برابر اصل شده هرگونه مدارک مربوط به محل فعاليت - کليه موافقـــت نامه ها و مــــجوزهای فعاليت متقاضی دارای اعتبار (آخـــرين پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، پروانه کسب، کارت بازرگانی و ...) صادره از سوی مراجع ذيصلاح جهت جعاله غير از تعمير مسکن - تصوير برابر اصل شده سند مالکيت به نام متقاضی بابت استفاده از تسهيلات ساخت مسکن يا تعميرات توسط شعبه جهت جعاله تعمير مسکن .
حقيقی : تصوير برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی و مستندات شغلی و يا گواهی اشتغال به کار متقاضی دريافت وام و ضامن - يک برگ از قبوض آب / برق / گاز يا تلفن
حقوقی : تصوير برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی مديران و امضاء داران و ضامن - تصوير برابر اصل شده اساسنامه شرکت، شرکت نامه، اظهار نامه ثبت شرکت، آگهی تاسيس به همراه آگهی روزنامه مربوط به تاسيس، آگهی آخرين روزنامه رسمی، اظهار نامه مالياتی مربوط به دو دوره مالی گذشته

وام و تسهیلات سلف

وام و تسهیلات مشارکت مدنی

مشارکت مدنی در بخشهای تولیدی ( صنعتی ، معدنی ، کشاورزی و مسکن ) ، بازرگانی ( داخلی صادرات و واردات ) و خدماتی کاربرد دارد .

مدارک مورد نیاز این وام :

درخواست کتبی متقاضی جهت اخذ وام - تصویر برابر اصل شده هرگونه مدارک مربوط به محل فعالیت - کلیه موافقت نامه ها و مجوزهای فعالیت متقاضی دارای اعتبار ( آخرین پروانه بهره برداری ، پروانه ساخت ، پروانه کسب ، کارت بازرگانی و ... ) صادره از سوی مراجع ذیصلاح و پیش فاکتور خرید جهت مشارکت مدنی غیر از بخش مسکن - تصویر برابر اصل شده سند ملکیت به نام متقاضی از سوی سازمان واگذارنده ( اوقافی و ... ) توسط شعبه - تعهد نامه از سازمان واگذارنده ( در مورد زمین های واگذاری ) - تصاویر برابر اصل شده پروانه ساختمان - گواهی عدم خلاف ، جوابیه استعلام شهرداری ، نقشه های ساختمانی تائید شده توسط شهرداری ، کارت نظارت مهندسین ناظر( تاسیسات ، برق و ... ) توسط شعبه در بخش مشارکت مدنی مسکن
حقیقی : تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی و مستندات شغلی و یا گواهی اشتغال به کار متقاضی دریافت وام و ضامن ، یک برگ از قبوض آب / برق / گاز یا تلفن
حقوقی : تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی مدیران و امضاء داران و ضامن ، تصویر برابر اصل شده اساسنامه شرکت ، شرکت نامه ، اظهار نامه ثبت شرکت ، آگهی تاسیس به همراه آگهی روزنامه مربوط به تاسیس ، آگهی آخرین روزنامه رسمی ، اظهار نام مالیاتی مربوط به دو دوره مالی گذشته

نحوه محاسبه سود وام مشارکت مدنی:

مدت به روز × نرخ سود × سرمایه = حداقل سود مورد نیاز ١٠٠×٣٦٥
در سالهای کبیسه در مخرج عدد ٣٦٦ به جای ٣٦٥ آورده می شود .

وام و تسهیلات اجاره به شرط تملیک

به کليه واحد هاي توليدي (‌صنعتي و معدني، ‌کشاورزي و ساختماني) ‌و خدماتي براي خريد اموال منقول و غير منقول قابل پرداخت مي شود.

بدليل اينکه پس از خريد اموال توسط بانک ، مالکيت بانک تا پايان مدت اجاره ادامه خواهد داشت ، لذا عين مستاجره مي تواند جايگزين وثيقه تسهيلات اعطائي شود و مشکل تامين و تهيه وثيقه جداگانه براي استفاده کننده وجود نخواهد داشت در ضمن عين مستاجره تا تسويه حساب کامل در مالکيت بانک قرار دارد و به عنوان وثيقه محسوب می شود .

مدت بازپرداخت این وام مدت بازپرداخت تسهيلات اعطائی نبايد بيشتر از عمر مفيد اموال موضوع اجاره باشد و طبق ضوابط جاری مدت باز پرداخت تسهيلات اعطائي حداکثر ١٠ سال مي باشد که قابل تقليل خواهد بود.

شاید مطالب زیر برای شما مفید باشد:

وام و تسهیلات بانک ملت

وام و تسهیلات بانک ملی

وام و تسهیلات بانک سپه

وام و تسهیلات بانک کشاورزی

وام و تسهیلات بانک رسالت

وام و تسهیلات بانک تجارت

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مریم شاهد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام. وقت بخیر. من برای کارت اعتباری 50 میلیونی به بانک مراجعه کردم. گفتن خودت باید یا جواز کسب داشته باشی یا جایی مشغول به کار باشی که حتما بیمه داشته باشه و دسته چک هم داشته باشی. دوتا ضامن هم میخواد که اونا هم باید دسته چک داشته باشن. جالب بود یهو بگن نمیدیم که راحت تره😁😁 لطفا شما هم متن بالا که در مورد مدارک مورد نیاز این کارت اعتباری بود تصحیح کنید. ممنونم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها