جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

داروهایی طبیعی با اثربخشی بالا که معده درد شما را درمان می کنند

24 خرداد 1401
داروهایی طبیعی با اثربخشی بالا که معده درد شما را درمان می کنند

به گزارش بانک اول دلایل زیادی می تواند باعث شود تا شما به نارحتی معده مبتلا شوید از ابتلا به یک ویروس یا انگل گرفته تا حساسیت غذایی یا حساسیت متفاوت است. علاوه بر این برخی از داروها مانند آنتی بیوتیک ها می توانند حسایت در معده شما ایجاد کنند.

اما مقصر اصلی اسیب های وارده به گوارش تان خودتان هستید دقیقا انتخاب شما در خوردن ونوشیدن و میزان و زمان آن ها و متهم درجه اول زیاد خوردن است. و موارد بدی نوع غذا مانند غذاهای چرب و برخی از نوشیدنی ها مانند نوشیدنی های کافئین دار و الکلی هستند.

برای درمان برخی از این معده درد ها بهتر است رژیم غذایی خود را اصلاح کنید و این خوراکی و مواد غذایی را در رژیم غذایی اضافه کنید. البته پیش از مصرف این غذاها برای تعیین علت معده درد خود به پزشک مراجعه کنید و غذاهایی که باعث تشدید معده درد و ناراحتی معده شما می شوند را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

 

معمولا بهتر است که با مایعات شفاف شروع کنید و با غذاهایی که معده تحمل می کند خوردن را آغاز کنید.

مایعات را حذف کنید

سوپ ورمیشل با مرغ

موز

زنجبیل

گیاهان و ادویه مانند بابونه گشنیز و هل

کربوهیدرات های ساده

ماست

پاپایا

اخبار مرتبط
یک سری نوشیدنی‌های ساده می‌توانند به سم زدایی بهتر و موثرتر کبد کمک کنند و سلامت آن را بهبود بخشد. در این مطلب به پنج نوشیدنی ساده اشاره می‌کنیم که ممکن است به سم زدایی کبد کمک کنند.
افرادی که با افزایش سن نیروی جوانی خود را حفظ می‌کنند، معمولاً عادت‌های روزانه خاصی را اتخاذ می کنند. و، باور کنید یا نه، اینها تغییرات بزرگ نیستند، بلکه تمرین های ساده و روزمره هستند.
متخصصان تغذیه ۲ ماده غذایی ارزان‌قیمت را مشخص کردند که در برابر سرطان، چاقی و کلسترول محافظت ایجاد می‌کنند.
سالانه تقریباً ۶۰ میلیون نفر از مردم دچار اختلالات خواب می شوند . مشکلات خواب شامل دیر به خواب رفتن، زود بیدار شدن از خواب، پریدن از خواب، بی کیفیت و بیش از حد سبک بودن خواب و غیره می باشد. معمولاً برای بهبود این مسئله از داروهای خواب آور استفاده می کنند. راه کارهای ریلکسیشن نیز در این امر موثر خواهد بود اما یکی از ساده ترین راهکار ها بهبود عملکرد کبد است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها