شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

تجمع اعتراضی سهامداران بورس مقابل مجلس

24 خرداد 1401
تجمع اعتراضی سهامداران بورس مقابل مجلس

به گزارش بانک اول ،صبح امروز حسن قالیباف، رییس سازمان بورس مهمان نمایندگان مجلس بود و گزارشی از وضعیت امروز بازار به نمایندگان ارایه داد. همزمان تعدادی از سهام‌داران معترض به شرایط بازار سرمایه در مقابل مجلس تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به عدم حمایت دولت از بورس به گوش متولی بازار برسانند.  

شنیده‌ها حاکی از این است که رییس سازمان بورس در میان تجمع‌کنندگان حضور یافته تا به سوالات آنها پاسخ دهد.

اخبار مرتبط
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز به واسطه مثبت شدن بیش از 97 درصد از بازار توانست 77 هزار واحدی اوج بگیرد تا سقف ایجاد شده در سال 1403 را نیز از سر راه خود بردارد شاخص کل پس از رفع محدودیت های ایجاد شده در هفته گذشته توانست 3.5 درصدی مثبت شود تا رخ بازار را برای اردیبشهت ماه سال 1403 اردیبهشت ماه کند.
ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: مطابق تشریفات مندرج در آگهی عرضه سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس، امروز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ جلسه کارگروه بررسی صلاحیت متقاضیان در محل سازمان خصوصی­ سازی و با حضور متقاضیان تشکیل گردید.
شاخص هم‌وزن نیز ۲۱ هزار و ۴۵۴ واحد رسید کرد و در عدد ۷۴۵ هزار و ۲۱ واحد ایستاد. همچنین امروز بیش از ۳۹۹ هزار معامله در بورس انجام شد که ارزش آن به ۷۹۴۴ میلیارد تومان رسید.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 29 فروردین ماه 1403، مبلغ 4 هزار میلیارد و 370 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 644 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها