شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

میان مرگ و خوردن این غذا ها کدام را انتخاب می کنید؟

24 خرداد 1401
میان مرگ و خوردن این غذا ها کدام را انتخاب می کنید؟

به گزارش بانک اول هنگامی که شما رژیم غذایی خود را با انواع ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و به طور کلی مواد مغذی مختلف پر می کنید بدن و مغز شما نیز از شما قدردانی کرده و به این سادگی ها پیر نخواهند شد.

پوست یکی از اولین جاهایی می باشد که با بالا رفتن سن پیری خود را نشان می دهد. با خوردن غذا های مناسب و ضروری حتی پوست شما نیز به این سادگی پیر نخواهد شد و نیازی به انواع و اقسام کرم ها و لوسیون ها پیدا نخواهید کرد.

هرچه شما بتوانید بالا رفتن سن و ناتوانی های مربوط به آن را به تعویق بیاندازید می توانید مرگ را به تعویق انداخته و ده ها سال زندگی سالم و زیبا را تجربه کنید.

در ادامه دوازده غذا را به شما معرفی خواهیم کرد که با خوردن آن ها ارگان های مختلف شما از جمله پوستتان به راحتی پیر نخواهد شد و جوان خواهد ماند.

1. سبزی شاهی: کلسیوم، پتاسیوم، منگنز، فسفر و انواع ویتامین ها

2. فلفل دلمه ای قرمز: انواع آنتی اکسیدان ها به خصوص کارتنوئید و ویتامین سی

3. پاپایا: کلسیوم، پتاسیوم، منیزیوم، فسفر، انواع مختلف ویتامین B و دیگر ویتامین ها

4. بلوبری: سرشار از ویتامین های A و C و یک آنتی اکسیدان ضد پیری به نام آنتوسیانین

5. بروکلی: ویتامین C و K، فیبر، آنتی اکسیدان ها، کلسیوم، فولات و لوتئین

6. اسفناج: انواع ویتامین ها، منیزیوم، لوتئین و آهن

7. آجیل: ویتامین E، اسید های چرب امگا 3

8. آووکادو: ویتامین های مختلف، انواع ویتامین های مختلف، پتاسیوم

9. سیب زمینی شیرین: آنتی اکسیدانی به نام بتاکاروتن، ویتامین های C و E

10. دانه های انار: انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و پونیکالاژین

اخبار مرتبط
تلفن‌های همراه با برج‌های تلفن همراه و یکدیگر با استفاده از امواج فرکانس رادیویی که نوعی تابش الکترومغناطیسی هستند، ارتباط برقرار می‌کنند. اما امواج فرکانس رادیویی کم شدت ترین شکل در طیف تابش الکترومغناطیسی هستند. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که آنها کاملاً بی ضرر هستند. به گفته انجمن سرطان آمریکا، تابش فرکانس رادیویی با شدت بالا می‌تواند گرما تولید کند و باعث افزایش دمای بدن و حتی سوختگی شود.
متخصصان برخی از علائم هشداردهنده اولیه حمله قلبی و آنچه را که در صورت تجربه آنها باید انجام دهید را به اشتراک می‌گذارند:
یک سری نوشیدنی‌های ساده می‌توانند به سم زدایی بهتر و موثرتر کبد کمک کنند و سلامت آن را بهبود بخشد. در این مطلب به پنج نوشیدنی ساده اشاره می‌کنیم که ممکن است به سم زدایی کبد کمک کنند.
افرادی که با افزایش سن نیروی جوانی خود را حفظ می‌کنند، معمولاً عادت‌های روزانه خاصی را اتخاذ می کنند. و، باور کنید یا نه، اینها تغییرات بزرگ نیستند، بلکه تمرین های ساده و روزمره هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها