جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

ارزش سهام عدالت افزایش یافت

24 خرداد 1401
ارزش سهام عدالت افزایش یافت

به گزارش بانک اول ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی، در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در تاریخ ۳۱ شهریورماه، کمی بیشتر از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. درواقع ارزش واقعی سهام عدالت چه با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی، چه با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی و چه با ارزش اولیه یک میلیون تومانی، بعد از مردادماه کاهشی بود.

این درحالی است که طی حدود ۱۰ روز گذشته که شاخص بورس صعودی بود، ارزش واقعی سهام عدالت نیز افزایش یافت؛ به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی در چهارشنبه هفته گذشته بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که نسبت به دو هفته قبل بیش از یک میلیون تومان افزایش یافت.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون، ۵۳۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان در روز شنبه، به ترتیب ۲۲ میلیون و ۱۹۰، ۱۱ میلیون و ۷۸۰ و ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

البته این مباحث درحالی مطح می شود که فعلا و تا اطلاع ثانوی فروش سهام عدالت متوقف شده است./ایسنا

اخبار مرتبط
عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می‌شود. این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به‌موقع به حساب سهامداران واریز نشد. وی افزود: پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذر ماه و مرحله بعدی تا قبل پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب آنها واریز می شود.
باغستانی به تازگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده است: زمانی که ۸ شرکت سود سهام خود را واریز کنند و اطلاعات هم از قوه قضائیه دریافت شود این سودها همراه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای وراث واریز خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال ۱۴۰۲ برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار ۱۸ ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این کارتوقف فروش سهام اصلا کاردروستی نیست ودولت نبایدفرقی بین قشرضعیف وپولداران بورس بزاره اگردرآمدبورس برای دولت احمیت داره ودولت سودی داره پس بهتره خیلی زود راهی برای فروش سهام قشره ضعیف بکنه که این مردم هم مثل سایرمردم دیگه بایدازحقوقشون دفاع بشه فروش سهاموهیچ تآثیربدی روی بورس نداره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها