شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی نیاز به ثبت نام ندارد

24 خرداد 1401
بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی نیاز به ثبت نام ندارد

به گزارش بانک اول، با آغاز ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی، بسیاری از متقاضیان برای دریافت این وام اقدام کردند.

فرآیند دریافت وام یک میلیونی ساده است و متقاضیان با ارسال کد ملی سرپرست خانوار با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است به سرشماره ۶۳۶۹، می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

برای برخی از متقاضیان این سوال مطرح شده است که به غیر از وام یک میلیون تومانی چگونه برای بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی ثبت نام کنند،به این دسته از مخاطبان و متقاضیان باید گفت که بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی نیاز به ثبت نام ندارد.

حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره، گفت: متقاضیان بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی توسط وزارت رفاه شناسایی می‌شوند و در اختیار سازمان برنامه و بودجه برای واریز قرار می‌گیرند.

اخبار مرتبط
این هفته وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از استقبال بالای ۹۰ درصدی دهک‌های اول تا سوم کم درآمدی در طرح کالابرگ الکترونیک خبرداد و گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده در مرحله سوم اجرای این طرح، مشارکت به ۹۵ درصد می‌رسد. وی این را گفت که تداوم طرح کالابرگ الکترونیکی نیازمند بررسی مجدد است و این موضوع در دولت مطرح و مقرر شد معاون اول ریاست جمهوری آن را پیگیری کند اما تاکنون تصمیم قطعی برای تداوم آن گرفته نشده است.
سیدصولت مرتضوی خاطرنشان کرد: این طرح با نام «یسنا» در سال گذشته و از محل مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، برای حدود ۲۴هزار مادر دارای فرزند شیرخوار (مادران دارای فرزند زیر ۲سال) در دهک اول درآمدی در ۸ استان کم‌برخوردار از جمله کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، ایلام، گلستان، فارس، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی و هرمزگان اجرایی شد.
این طرح ۵ دهک از افراد جامعه را تحت پوشش قرار داده است. هدف دولت از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی این است که مواد مغذی موردنیاز در ۱۱ قلم کالای سبد مدنظر کالابرگ الکترونیکی به جامعه هدف برسد و دهک های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها مشکلی پیدا نکند.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بهمن ماه ۱۴۰۲ در اطلاعیه‌ای با اشاره به تغییر در زمان واریز یارانه نقدی اعلام کرد که واریز یارانه‌های دهک‌های یک تا سه ۲۵ هرماه و دهک چهارم تا نهم ۳۰ هرماه واریز می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
زهره الف
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام وقت بخیرمن سرپرست دوتابچه هام هستم مستمری اندک مابااین تورم چرانه 100تومان معیشتی حتی معیشتی بنزین وفطع کردن مرحله دوم وام یک تومانی هم به ماتعلق نکرفت چون مستمری ناچیزمیگیریم اینجاروستاست طرف با100هکتارزمین کشاورزی یاحقوقای تجومی شرکت گازونفت دریافت میکنن اونوقت من یه گوشی نمیتونم به بچه هام بگیرم واسه کلاس مجازی خودتون قضاوت کنید

شهپر سلیمانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سوالم اینه اولا من یک رن سرپرست خانوارم که تحت پوشش جایی هم نبستم و خودم کار مبکنم راننده سروبس مدرسه هستم بکساله کامل مدارس تعطبل شده ک نتونستم کار کنم منم تو شرابط بد کرونا هستم یارانه مبگیرم چرا این قانون بمن تعلق نگرفته و همه اونهایی که حقوق کمیته یا بهزیستی داشتن تعلق گرفته چطور دولت بعکر امثال من نبوده و نبست و کمک معیشتی تعلق نگرفته

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها