پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

متولدین ۱۵ روز اول آذر شناسنامه ۹۹.۹.۹ می‌گیرند

24 خرداد 1401
متولدین ۱۵ روز اول آذر شناسنامه ۹۹.۹.۹ می‌گیرند

به گزارش بانک اول،سیف الله ابوترابی، در تشریح ثبت تاریخ تولد در روز ۹۹.۹.۹ گفت: سازمان ثبت احوال کشور محدودیتی برای ثبت این وقایع ندارد، لذا اگر فردی در تاریخ پنجم و یا ششم آذر به دنیا بیاید می‌تواند به سازمان ثبت احوال کشور مراجعه کند و در نهم آذر ماه با تاریخ صدور ۹۹.۹.۹ شناسنامه دریافت کند.

وی افزود: خواهش ما این است که همانطور که معاونت درمان وزارت بهداشت نیز تاکید می‌کند، سلامت فرزندان مهمتر از تولد رُند ۹۹.۹.۹ است چرا که ممکن است خدایی ناکرده این کار موجب آسیب دیدگی نوزاد شود.

وی ادامه داد: همانند سال های گذشته که بحث تاریخ‌های رُند ۹۸.۸.۸، ۹۷.۷.۷و ۹۶.۶.۶ مطرح بوده بررسی‌های که داشتیم تفاوت خیلی زیادی میان آمارهای روز ماقبل و مابعد مشاهده نمی‌شود، لذا از همه هموطنان تقاضا می‌کنیم که به سلامت فرزندان خود بیندیشدند.

وی تاکید کرد: شاید فردی تمایل داشته باشد تاریخ صدور شناسنامه فرزندش ۹۹.۹.۹ باشد.بنابراین ثبت احوال محدودیتی برای ثبت ولادت با تاریخ ۹۹.۹.۹ با گواهی اخذ شده از بیمارستان ندارد. اما والدین توجه داشته باشند اگر فرزندشان دوم یا سوم آذر ماه و یا تا 15 روز اول ماه متولد شود طبق  قانون در این ۱۵ روز که به وی اجازه داده شده شده تا برای صدور شناسنامه اقدام کنند می توانند برای صدور شناسنامه فرزند خود در تاریخ ۹۹.۹.۹ اقدام کند./ایسنا

اخبار مرتبط
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.
از بین تمام ایده‌ها و فعالیت‌های ایلان ماسک از خودرو‌های تسلا گرفته تا موشک‌های اسپیس ایکس، تصاحب توئیتر، برنامه‌های استعمار مریخ شاید شرکت مخفی تراشه‌های مغزی او با نام "نورالینک" خطرناک‌ترین آن‌ها باشد. نورالینک برای چه به وجود آمده است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها