جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

دریافت وام با سود 6 درصد از بانک صادرات

24 خرداد 1401
دریافت وام با سود 6 درصد از بانک صادرات

به گزارش بانک اول شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن (48 ساعت کاری) بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت 67، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام و درخواست خود را به شعبه بانک صادرات که در آن افتتاح حساب کرده‌اید، ارائه کنید.

طرح 67 بانک صادرات چیست؟
طرح 67 بانک صادرات درواقع حساب سپرده کوتاه‌مدتی است که امکان دریافت تسهیلات به پشتوانه موجودی این حساب را برای مشتریان بانک صادرات به وجود آورده است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن (48 ساعت کاری) بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت 67، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام و درخواست خود را به شعبه بانک صادرات که در آن افتتاح حساب کرده‌اید، ارائه کنید.

حداقل سپرده 5 میلیون
سود سپرده 7 درصد
میزان تسهیلات 80 درصد سپرده
سقف تسهیلات 200 میلیون
سود تسهیلات 6 درصد
حداکثر اقساط 36 ماه

 

میزان تسهیلات طرح 67 بانک صادرات

مشتریانی که اقدام به افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت 67 بانک صادرات می‌کنند، می‌توانند تا 80 درصد میزان سپرده حساب خود تسهیلات بگیرند. حداقل تسهیلات دریافتی در این طرح 5 میلیون و سقف تسهیلات طرح 67 بانک صادرات 200 میلیون تومان تعیین‌شده است که با توجه به میزان سرمایه‌گذاری به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 

سود سپرده و تسهیلات طرح 67

متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات در این طرح شرکت می‌کنند، با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت 67، بابت سرمایه‌گذاری سود 7 درصدی دریافت خواهند کرد که به‌صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. نرخ سود تسهیلات این طرح نیز یک درصد کمتر از سود حساب سپرده کوتاه‌مدت و 6 درصد محاسبه خواهد شد. حداقل موجودی برای افتتاح حساب در طرح 67 بانک صادرات 5 میلیون تومان خواهد بود.

 

اقساط و ضمانت بازپرداخت تسهیلات

مدت‌زمان بازپرداخت و تعداد اقساط طرح 67 بر اساس میزان سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود که طبق اعلام بانک صادرات حداکثر زمان بازپرداخت آن 36 ماهه خواهد بود. با توجه به بلوکه شدن حساب سپرده کوتاه‌مدت مشتری بعد از دریافت تسهیلات، متقاضی نیازی به ارائه سایر وثایق ضمانتی برای گرفتن وام ندارد. حساب سپرده کوتاه‌مدت مشتری تا زمان تسویه کامل تسهیلات دریافتی، بلوکه می‌شود و مشتری اجازه برداشت از حساب را نخواهد داشت.


 ویژگی‌های طرح 67 بانک صادرات ایران

در طرح 67 بانک صادرات ایران شما می‌توانید 80درصد از سپرده خود را وام بگیرید و حداکثر 36 ماه فرصت بازپرداخت اقساط شماست. به طور مثال اگر 250 میلیون تومان سپرده کنید، می‌توانید 200 میلیون تومان وام بگیرید. به 250 میلیون تومان شما 7درصد سود می‌گیرد و باید 6درصد سود بابت وام 200 میلیون تومانی پرداخت کنید. نگاهی جامع‌تر به این نوع وام را در «تسهیلات با پشتوانه حساب کوتاه مدت بانک صادرات» بخوانید.

میزان تسهیلات 80 درصد میزان سپرده
سقف تسهیلات 200 میلیون تومان
سود سپرده 7 درصد
سود تسهیلات 6 درصد
حداکثر زمان بازپرداخت اقساط 36 ماه

 

طرح 67 و قسطی کردن خرید نقدی

یکی دیگر از موارد استفاده از طرحی مثل طرح 67 بانک صادرات ایران، خرید کالاهایی است که مشتری نقدینگی آن را از قبل فراهم کرده است. داریوش قصد دارد خودرویی 80 میلیون تومانی بخرد. او به لحاظ مالی مشکلی در تامین پول خرید این خودرو ندارد و قصد داشت که پول آن را یکجا پرداخت کند اما به طور اتفاقی از طریق سایت رده با طرح 67 بانک صادرات ایران آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد به جای پرداخت یکجای پول خوش به فروشنده، این پول را بانک به فروشنده پرداخت کند و خودرو را در واقع به صورت پرداخت اقساط به بانک بخرد. او می‌گوید: «24 ماه بعد، زمانی که به صورت اقساطی وامم را تمام کنم 100 میلیون تومانی که سپرده کرده بودم در دسترس است و علاوه بر آن در این 24 ماه بابت این سپرده‌گذاری ماهانه 583 هزار تومان هم سود گرفته‌ام.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها