پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین جزییات از زمان پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی

24 خرداد 1401
 آخرین جزییات از زمان پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی

به گزارش بانک اول حامد شمس با اشاره به پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونایی اظهار کرد: افراد شناسایی شده در این بخش توسط وزارت رفاه مشخص شدند و لیست آنها در دو مرحله به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد که در نهایت رقم وام یک میلیون تومانی توسط بانک مرکزی به حساب افراد سرپرست خانوار واریز شد.

وی گفت: در این بخش در مرحله اول، ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و در مرحله دوم یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر توسط وزارت رفاه مشخص و لیست آنها برای سازمان برنامه و بودجه ارسال شد و در نهایت وام یک میلیون تومانی خود را دریافت کردند و پرونده وام یک میلیونی به افراد مشمول بسته شده است.

شمس با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر پرداخت سرانه ۱۰۰ هزار تومانی به هر یک اعضای خانوار در تا پایان سال خاطرنشان کرد: در این زمینه قرار است ۱۱ میلیون سرپرست خانوار شامل ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تسهیلات ۱۰۰ هزار تومانی را در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند دریافت کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه درباه فرآیند شناسایی خانواده‌های مشمول دریافت سرانه ۱۰۰ هزار تومانی کمک معیشتی تصریح کرد: لیست این افراد در مرحله نهایی شدن قرار دارد و در هفته جاری برای سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهد شد.

وی افزود: افراد مشمول دریافت تسهیلات ۱۰۰ هزار تومانی نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا شناسایی شده‌اند.

شمس درباه زمان واریز سرانه ۱۰۰ هزار تومانی به حساب خانواده‌های مشمول گفت: بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان آذر رقم اشاره شده به حساب ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از افراد مشخص شده توسط وزارت رفاه واریز خواهد شد./تسنیم

اخبار مرتبط
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و به میزان فعلی، به مردم پرداخت خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید.
سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.
طرح پرداخت یارانه معیشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (یسنا) که تاکنون فقط برای دهک اول درآمدی در ۸ استان اجرا می‌شد، از دیروز به‌صورت کشوری اجرا شده و حالا تمام مادران واجد شرایط این طرح در همه استان‌ها و در سه دهک کم‌درآمد، این اعتبار را دریافت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
راضیه اسکندری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ببخشید من ی آدم متاهلم و ۱۳ ساله مستاجرم نه خونه دارم ونه حتی یک ماشین هیچی ندارم پامم از شهرمون بیرون نزاشتم تاحالا چه بماند ب سفرهای خارجی با حقوق کارگری زندگیمونو نیچرخونیم اونم باسختی خواستم بدونم چرا ب ما نه معیشتی میدن و نه هیچی اخه این چه قانونیه بی عدالتی بخدا دوباره تحقیق کنین لطفا

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها