جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی برای شب یلدا

24 خرداد 1401
واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی برای شب یلدا

به گزارش بانک اول دولت بمنظور حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا تصمیم گرفت تا در ماه های پایانی تا سال 99 یارانه 100 هزارتومانی به افراد کم درآمد واریز کند.یارانه 100 هزارتومانی کمک معیشتی جدید دولت است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.زمان واریز یارانه 100 هزار تومانی برای شب یلدا تعیین شد.

 

واریز یارانه 100 هزار تومانی برای شب یلدا

 

حامد شمس، با اشاره به پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونایی اظهار کرد: ۱۱ میلیون سرپرست خانوار جامعه هدف ما بودند که در مرحله اول چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر تقاضای خود را ثبت کردند و پس از شناسایی، فهرست را به سازمان برنامه ارائه دادیم که پرداخت آن انجام شد.

 

وی افزود: در مرحله دوم نیز دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شناسایی شدند که اخیرا وام یک میلیون تومانی به حسابشان واریز شده لذا شمار دریافت کنندگان تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا به حدود هفت میلیون می رسد.

اخبار مرتبط
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و به میزان فعلی، به مردم پرداخت خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید.
سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.
طرح پرداخت یارانه معیشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (یسنا) که تاکنون فقط برای دهک اول درآمدی در ۸ استان اجرا می‌شد، از دیروز به‌صورت کشوری اجرا شده و حالا تمام مادران واجد شرایط این طرح در همه استان‌ها و در سه دهک کم‌درآمد، این اعتبار را دریافت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من یه خانواده 5نفره هستم با 3 تا بچه چرا به من واریز نشد اونی که پولدار واریز شده خودم هم کارگر ساختمانی هستم که خداروشکر که 2 ماه کار ندارم به خدا خوش میاد که من شرمنده بچه‌ها بشم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها