دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت یارانه 2 میلیون تومانی تا پایان سال

24 خرداد 1401
پرداخت یارانه 2 میلیون تومانی تا پایان سال

به گزارش بانک اول پیگیریها نشان می‌دهد که سازمان تامین اجتماعی برای حمایت از بازنشستگان به دنبال پرداخت کمک بلاعوض دو میلیون تومانی است.

برای این کار سازمان تامین اجتماعی در حال رایزنی با سازمان برنامه‌وبودجه است تا با وصول مطالبات خود از دولت، دو میلیون تومان به هر بازنشسته بپردازد و از این طریق به معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی کمک کند.

همچنین از آنجایی که عیدی بازنشستگان در بهمن ماه پرداخت می‌شود احتمالا با اجرایی شدن این تصمیم بازنشستگان در اسفند ماه این دو میلیون تومان را دریافت کنند.

طبق اعلام کانون بازنشستگان، سازمان تأمین اجتماعی سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر دارد./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
مشاور امور رفاهی خاطرنشان کرد،‌ دولت تا کنون در قالب اجرای سه ماه طرح فجرانه کالابرک الکترونیک ۲۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم نیز ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است و در این زمینه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی بر سر سفره مردم قرار گرفته و شرایط ایجاد امنیت غذایی در ۷ دهک پائین درآمدی جامعه را فراهم کرده است.
هنوز خبری از ادامه طرح کالا برگ در ادریبهشت ماه نیست. سیدرضا یحیوی در این باره گفته است: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.
با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند. بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود.
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و به میزان فعلی، به مردم پرداخت خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهدی مستمری بگیر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همش حرف همش حرف همش وعده ،کی میدن،بیچاره شدیم با این نرخ تورم و گرونی،با ۳۵ سال سابقه سال ۹۹ برج۳ بازنشست شدم کلا ۲۱۷۰ حقوق میدن،چیکار کنم با این مبلغ...

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها