دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

میزان دقیق سود سهام عدالت / چه کسانی سود ۴۰۰ هزار تومانی می‌گیرند؟ + جدول

24 خرداد 1401
میزان دقیق سود سهام عدالت / چه کسانی سود ۴۰۰ هزار تومانی می‌گیرند؟ + جدول

به گزارش بانک اول بر اساس اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی مبلغ سود سهام عدالت بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است. افرادی که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند مشروط به اینکه هیچ درصدی از سهام عدالت خود را واگذار نکرده باشند، ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

همچنین دارندگان سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که هنوز سهام خود را آزاد نکرده‌اند، می‌توانند سود ۲۰۰ هزار تومانی دربافت کنند.

اما این سود برای افرادی که در ماه‌های گذشته ۳۰ یا ۶۰ درصد از سهام عدالت خود را آزاد کرده‌اند تفاوت دارد و این افراد سود کمتری دریافت می‌کنند. یعنی افرادی که بخشی از سهام عدالت خود را فروخته‌اند، تنها به اندازه میزان سهمی که نفروختند، سود دریافت می‌کنند.

 

 

بر این اساس سود دارندگان سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی که ۶۰ درصد سهامشان را فروختند، حدود ۶۶ هزار تومان می‌شود و تنها حدود ۳۳ هزار تومان دریافت کرده‌اند.

به افرادی که ۶۰ درصد سهامشان را فروختند و برگه یک میلیون تومانی داشتند، حدود ۱۳۳ هزار تومان سود تعلق می‌گیرد که اکنون نصف این مبلغ یعنی حدود ۶۶ هزار تومان واریزی داشتند.

کسانی که ۳۰ درصد برگه ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت خود را فروختند مبلغ سودشان حدود ۱۳۳ هزار تومان و سودی که برایشان واریز شده ۶۶ هزار تومان است.

دارندگان سهام برگه یک میلیون تومانی که ۳۰ درصد سهامشان رو فروخته باشند، سود کاملشان حدود ۲۶۶ هزار تومان است که امروز نصف این سود یعنی ۱۳۳ هزار تومان را دریافت کرده‌اند.

اخبار مرتبط
در هفته اول اردیبهشت ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۹ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۷۵۶ هزار و ۸۱۰ سهامدار را که شامل ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان می شود را به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.در هفته چهارم فروردین ماه، بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود جاری، سنواتی و حق تقدم از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) واریز شد.
در حال حاضر هیچگونه ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد و اعطای سهام عدالت به جاماندگان منوط به این مورد است که هیأت دولت منابعی را برای توزیع سهام اختصاص دهد. بر همین اساس هرگونه لینک، تماس، پیامکی و... مبنی بر ثبت نام سهام عدالت جاماندگان کلاهبرداری خواهد بود و امیدواریم که افراد به این نکات توجه کافی را داشته باشند تا فریب نخوردند. بنابر این مردم حتما باید اخبار مربوط به حوزه سهام عدالت را از از رادیو و تلویزیون و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند تا خدایی نکرده در این حوزه دچار چالش نشوند.
در وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص بهبود وضعیت بازار اجاره بها طی گفت: قانون ساماندهی اجاره بهای مسکن طی امروز و فردا برای اجرا به دولت ابلاغ می شود و ابلاغ آن ظرفیت های جدیدی را به وزارت راه وشهرسازی می دهدو این قانون نقش تنطیم گیری با نفوذ بالاتری را در پی دارد.
طبق گفته سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز چنانچه فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشود، می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند. اما وزارت رفاه بلافاصله در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مردم و متقاضیان دریافت سهام عدالت تقاضا می‌کنیم از مراجعه حضوری و تماس با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سهام عدالت خودداری کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مجتبی مهرزاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باعرض سلام سهام ما 800هزارتومانی هست 80تومان واریز شد لطفا بگین چرا کم واریز کردن ممنون

محسن سلطانی گردفرامرزی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من سهام عدالتم رانفروختم مبلغ ۶۵ هزارتومان بحسابم واریز شده چرا این قدر تفاوت

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها