جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

چه زمانی سود سهام عدالت واریز خواهد شد؟

24 خرداد 1401
چه زمانی سود سهام عدالت واریز خواهد شد؟

به گزارش بانک اول توکلی رییس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور از کامل شدن فرآیند مابقی سود سهام عدالت به حساب سهامداران تا یک هفته آینده خبر داد و گفت: افرادی که تاکنون سود سهام را دریافت نکردند یا سود کامل برای آن‌ها واریز نشده تا یک هفته آینده سود خود را دریافت خواهند کرد.

سامانه سجام الزامیست

او افزود: کسانی که تاکنون سود دریافت کرده اند برای ادامه روند دریافت سود نیاز به مراجعه به سامانه سجام ندارند.

توکلی بیان اینکه بر اساس قوانین، پس از تشکیل مجامع تعاونی ها، سود‌ها واریز می‌شود، گفت: با توجه به ارزش گذاری‌های کارشناسی، سود کامل سهام یک میلیون تومانی حدود ۳۷۱ هزار تومان است که ۱۸۵ هزار تومان قبل از پایان سال ۹۹ واریز شد.

 

او افزود: سود کامل سهام ۵۳۲ هزار تومان نیز ۱۹۷ هزار تومان است که ۹۸ هزار تومان واریز شد، سود کامل سهام ۴۹۲ هزار تومانی هم ۱۸۲ هزار تومان که ۹۱ هزار و ۴۰۰ تومان تاکنون واریز شده است.

 

رییس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور گفت: نرخ کامل سود سهام ۴۵۲ هزار تومانی هم ۱۶۸ هزار تومان تعیین شد که ۸۴ هزار تومان پرداخت شد.

اخبار مرتبط
درباره آخرین وضعیت و تصمیمات اختصاص سهام عالت به جاماندگان و همچنین پرتفوی در نظر گرفته شده سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: طبق قوانین بودجه سال‌های ١۴٠١ و ١۴٠٢ قرار بود بخشی واگذاری سهام عدالت در قالب یک بسته پرتفویی انجام شود که شرط آن مصوبه هیات دولت برای واگذاری شرکت‌های بورسی بود که در لیست واگذاری قرار دارند.
سهامدارانی که تقاضای فروش سهام خود را در سال گذشته نداده‌اند و در میزان سود دریافتی خود مغایرت مشاهده می‌کنند، می‌توانند از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند. باید در نظر داشته باشند که واریز سود سهام عدالت به صورت خودکار و بدون نیاز به اقدام از سوی سهامداران انجام می‌شود. ضمنا مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است. و در نهایت اینکه برای دریافت سود سهام عدالت به هیچ سایتی مراجعه نکنید و مراقب کلاهبرداری‌ها باشید.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها