جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

تجمع اعتراضی مالباختگان بورس در سه کلان شهر

24 خرداد 1401
 تجمع اعتراضی مالباختگان بورس در سه کلان شهر

به گزارش بانک اول ،در حالی ریزش چندین ماهه نرخ سهام و شاخص بورس همچنان ادامه دارد و خبری از توقف این سیر نزولی و حمایت عملی دولت از بورس نیست که سهامداران در ادامه اعتراض به وضعیت حاکم بر بازار سرمایه و بعد از تجمع چند روز پیش در مقابل مجلس و ساختمان بورس تهران، امروز هم اقدام به اعتراض کردند.

 سهامداران تهرانی، مشهدی و اصفهانی امروز در مقابل بورس منطقه‌ای تجمع کرده و نسبت به بی‌تفاوتی مسئولان برای ۸ ماه ریزش و زیان سنگین و عدم مبارزه با متخلفان و مفسدان اعتراض کردند. حتی بخش خبری ۲۰: ۳۰ صدا و سیما به دلیل عدم پوشش صدای اعتراض سهامداران را مورد عنایت قرار دادند

 

در تجمع اعتراضی سهامداران اصفهان در مقابل تالار منطقه ایی هم نسبت به وضعیت نامطلوب بازار سرمایه، عدم رسیدگی مسئولان، دادن وعده‌های تو خالی و عدم مبارزه با حقوقی‌های متخلف، شعارهای مانند "حقوقی حیا کن بازار را رها کن" و "مسئول بی‌لیاقت کجایی؟" داده شد.

سهامداران معترض پایتخت هم با حضور در مقابل ساختمان شرکت بورس ، خیابان سعادت آباد را با نشستن و سر دادن شعار، بستند.

در این میان، اقدامات اخیر سازمان بورس در مواردی چون افزایش دامنه نوسان به مثبت ۶ و منفی ۳، هم فایده ایی به حال وخیم بازار نداشته است.

اخبار مرتبط
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها