پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

هشدار ایلان ماسک به سرمایه‌گذاران در بازار رمز ارزها

24 خرداد 1401
هشدار ایلان ماسک به سرمایه‌گذاران در بازار رمز ارزها

به گزارش بانک اول ایلان ماسک- مدیرعامل گروه خودرویی تسلا و شرکت اسپیس ایکس- که در ماه های اخیر به دلیل حمایتش از ارزهای دیجیتالی به ویژه دوج کوین جنجال های زیادی به پا کرده است، یک بار دیگر به دفاع از رمزارزها برخواست و ضمن اشاره به جذابیت این بازار، به سرمایه گذاران توصیه کرد در نهایت احتیاط اقدام به سرمایه گذاری کنند: بگذارید خیلی واضح بگویم، کسی نباید پولی که یک عمر را صرف جمع کردن آن کرده است، در بازار رمزارزها سرمایه گذاری کند.

ایلان ماسک ارزهای دیجیتالی را دارای پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به نسل بعدی پول های روی زمین دانست و افزود: سوال اصلی سرمایه گذاران این است که (ارز در اختیارشان) چند برابر خواهد شد. شاید این اتفاق بیافتد اما تنها یک احتمال است نه یک قطعیت پس عاقلانه نیست که فردی دار و ندار خود را به این بازار بیاورد.

سومین فرد ثروتمند جهان تاکنون بارها و بارها از ارزهای دیجیتالی حمایت کرده است که در بین این ارزها وی علاقه خاصی به دوج کوین از خود نشان داده است. تنها در یک مورد، پس از آن که وی از احتمال رسیدن قیمت دوج کوین به آسمان خبر داد، قیمت این رمزارز شدیدا افزایش یافت. ماسک حتی به شوخی خود را دوج فادر (پدر دوج) خوانده که شباهت لغوی زیادی به فیلم گاد فادر (پدرخوانده) دارد.

با وجود حمایت های زیاد شماری از افراد ثرتمند و مشهور جهان از ارزهای دیجیتالی، اینده آن ها کماکان در ابهام قرار دارد و برخی از کشورها نظیر هند و ترکیه رویکرد کاملا سخت گیرانه ای علیه رمزارزها و معامله آن ها اتخاذ کرده اند. در انگلیس اندرو بیلی- رییس بانک مرکزی این کشور- به معامله گران هشدار داده است که سرمایه گذاری در این بازار می تواند تمام ثروتشان را بر باد دهد./خبرآنلاین

اخبار مرتبط
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها