دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

رمزارزها مثبت شدند / خطر ریزش رفع شده است؟

24 خرداد 1401
رمزارزها مثبت شدند / خطر ریزش رفع شده است؟

به گزارش بانک اول در پی ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۴۷ هزار دلار کلیت بازار کریپتوکارنسی ریزش کرد اما امروز بیت‌کوین دوباره کانال ۵۰ هزار دلار را پس گرفت و بازار مثبت شد.

دوج‌کوین هم در حریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۵ درصد رشد کرد و در محدوده ۵۲ سنت معامله می‌شود.

کارشناسان عقیده دارند تثبیت بیت‌کوین زیر محدوده ۵۰ هزار دلار خطرناک است و فعلا بیت‌کوین در محدوده ۵۰ هزار دلار نوسان دارد.

اتریوم هم محدوده چهار هزار دلار را پس گرفته و روندی رو به رشد دارد.

به نظر می‌رسد بازار در حال تثبیت است و فعلا خطر ریزش بیشتر رفع شده است.

 

 

اخبار مرتبط
تتر ارز دیجیتالی است که پشتوانۀ آن دلار آمریکا می‌باشد یا به اصطلاح به دلار آمریکا پگ (Peg) شده است. گرچه تتر ممکن است استیبل کوین مطمئن و قابل‌اتکایی در معاملات در بازار ارزهای دیجیتال به‌نظر برسد، اما دلایلی مانند موارد زیر وجود دارند که به ما گوش‌زد می‌کنند که چرا تتر نخریم و در مورد استفاده از آن محتاط باشیم:
علی‌رغم اصلاح ۲۸.۴۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت GME طی هفت روز گذشته ۱۰۳۵.۶۳ درصد رشد کرده و در حال حاضر به ۰.۰۰۵۳۱۹ دلار رسیده است. به نوشته رمزارز، این توکن با ارزش بازار ۳۵.۵۳۰ میلیون دلاری در رتبه ۷۰۵ برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد.
تتر (Tether)، شرکت ناشر بزرگ‌ترین استیبل کوین دلاری جهان یعنی USDT، در راستای تقویت پایبندی به قوانین و مقابله با نگرانی‌های فزاینده نظارتی، همکاری خود را با شرکت تحلیل بلاکچین چینالیسیس (Chainalysis) آغاز کرده است. تتر با توسعه این همکاری جدید سیستم نظارتی تازه‌ای برای مقابله با اعمال تبهکارانه از طریق این استیبل کوین و دور زدن تحریم‌ها ایجاد می‌کند.
اکثر مردم به دنبال فرصت‌هایی برای سودآوری بالا هستند، اما باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ارزان قرار نیست یک‌شبه شما را پولدار کند و نیز باید ریسک‌های این نوع سرمایه‌گذاری را هم در نظر بگیرید. انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری، به زمان و شرایط بازار بستگی دارد و امکان دارد هر ماه این فرصت‌ها عوض شوند. در این مقاله، چند ارز دیجیتال ارزان را نام برده و دلایل و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در چنین ارزهایی را بررسی می‌کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها