دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر بد کرونایی / ۱۳ هزار واکسینه‌شده کامل در آلمان کرونا گرفته‌اند

24 خرداد 1401
خبر بد کرونایی / ۱۳ هزار واکسینه‌شده کامل در آلمان کرونا گرفته‌اند

به گزارش بانک اول به نقل از دویچه وله همچنین ۱۵/ ۰ از کسانی که اولین دز این واکسن را تزریق کرده‌اند نیز به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

بنابر آمار، تست کرونای حدود ۱۶/ ۰ از بیش از هشت میلیون نفری که در آلمان دومین دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، مثبت شده است. به عبارت دیگر حدود ۱۳ هزار نفر در آلمان پس از دریافت هر دو دز واکسن به کرونا مبتلا شده‌اند.

وزارت بهداشت آلمان با اعلام این خبر افزود: هنوز روشن نیست که آیا این ابتلا بعد از مصونیت کامل (بعد از بیش از ۱۴ روز پس از تزریق دومین دز) رخ داده یا پیش از آن، ابتلا صورت گرفته است.

واکسیناسیون می‌تواند اکثریت واکسینه‌شدگان را در برابر ابتلای مجدد به کرونا مصون کند اما نه ۱۰۰ درصد آن‌ها را.

به علاوه، بدن بعد از دریافت دز دوم، دست کم ۱۴ روز زمان نیاز دارد تا در خود مصونیت حداکثری ایجاد کند.

همچنین بنا بر داده‌های وزارت بهداشت آلمان، در میان کسانی که اولین دز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند حدود ۴۴ هزار مورد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ شناسایی شده است. به بیان دیگر، حدود ۱۵/ ۰ درصد از بیش از ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری که اولین دوز این واکسن را تزریق کرده‌اند به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

اخبار مرتبط
در مورد کنسرو‌هایی که یک طرف آنها برآمده شده است چنانچه با سوراخ کردن قوطی مقدار زیادی گاز خارج شود دلیل بر فاسد بودن محتوی قوطی است. باید توجه داشت که موقع باز کردن قوطی‌های سالم، مقدار ناچیزی هوا به داخل آنها کشیده می‌شود که نباید آن را با خروج گاز اشتباه کرد.
سرطان‌ها لیست بلندبالایی دارند که برخی از آن‌ها تهدید جدی برای سلامت و جان افراد محسوب می‌شوند، اما پنج تا از این سرطان‌ها از همه خطرناک‌تر و کشنده‌تر هستند.
افتالموپاتی مرتبط با اختلالات تیروئید وضعیتی است که به ندرت در مورد آن صحبت می‌شود. اربیت ها از دیواره‌های استخوانی تشکیل شده‌اند که قادر به تغییر شکل نیستند. با افزایش محتویات اربیت، همه چیز در آن (از جمله کره چشم) به جلو حرکت می‌کند. تیروئید چشمی می‌تواند در برخی از اشکال پرکاری تیروئید (بیماری Basedow)، در برخی از اشکال کم کاری تیروئید (تیروئیدیت هاشیموتو) و حتی در غیاب مشکلات تیروئید رخ دهد.
بر اساس یک مطالعه، حتی اگر ژنتیک شما را در معرض خطر مرگ زودهنگام قرار دهد، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا به طور قابل توجهی با آن مبارزه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها