شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

مخالفان رمز ارزها چه کسانی هستند؟

24 خرداد 1401
 مخالفان رمز ارزها چه کسانی هستند؟

به گزارش بانک اول آدم‌ها و گروه‌هایی بعضا صاحب نفوذ که از هر فرصتی برای گرفتن سرعت این بیزنس‌ها و حتی فراتر از آن بستن و به محاق بردن آنها استقبال می‌کنند.

 

بزرگترین مخالفان رمزارزها در حال حاضر، صراف‌های سنتی، رقبای جامانده از بازی، دلال‌های بین‌المللی دلار و یورو، شکارچیان فرصت در ترکیه و گرجستان و اینفلوئنسرهای خارجی‌پسند هستند.

 

صرافی‌های رمزارز ایرانی تا رسیدن به بلوغ راه زیادی دارند.هنوز پشتیبانی یا برخی موارد امنیتی آنها ابهام‌هایی دارد اما آنچه می‌توان گفت این است که این صرافی‌های داخلی رمزارزها بودند که توانستند میدان بازی را برای ایرانی‌ها از موش‌و‌گربه‌بازی در صرافی‌های خارجی، به فعالیت در داخل کشور تغییر دهند؛ موضوعی که اصلا به مذاق برخی‌ها خوش نیامده. باید منتظر ماند و دید زور کدام دسته بیشتر می‌چربد.

اخبار مرتبط
تتر (Tether)، شرکت ناشر بزرگ‌ترین استیبل کوین دلاری جهان یعنی USDT، در راستای تقویت پایبندی به قوانین و مقابله با نگرانی‌های فزاینده نظارتی، همکاری خود را با شرکت تحلیل بلاکچین چینالیسیس (Chainalysis) آغاز کرده است. تتر با توسعه این همکاری جدید سیستم نظارتی تازه‌ای برای مقابله با اعمال تبهکارانه از طریق این استیبل کوین و دور زدن تحریم‌ها ایجاد می‌کند.
اکثر مردم به دنبال فرصت‌هایی برای سودآوری بالا هستند، اما باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ارزان قرار نیست یک‌شبه شما را پولدار کند و نیز باید ریسک‌های این نوع سرمایه‌گذاری را هم در نظر بگیرید. انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری، به زمان و شرایط بازار بستگی دارد و امکان دارد هر ماه این فرصت‌ها عوض شوند. در این مقاله، چند ارز دیجیتال ارزان را نام برده و دلایل و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در چنین ارزهایی را بررسی می‌کنیم.
در این مناظره افراد سرشناسی نظیر آنتونی اسکاراموچی از شرکت اسکای‌بریج کپیتال (SkyBridge Capital)، پیتر شیف از منتقدان بیت کوین، اریک وورهیس مدیرعامل شیپ‌شیفت (ShapeShift) و نوریل روبینی استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک به تبادل نظر پرداختند. موضوع اصلی بحث این بود که آیا بیت کوین می‌تواند با طلا به عنوان اصلی‌ترین ابزار ذخیره ارزش در دوره‌های تورم بالا رقابت کند یا خیر؟
بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها