دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

بانک جی‌پی مورگان: سرمایه گذاران نهادی بیت کوین را به نفع طلا ترک خواهند کرد

24 خرداد 1401
بانک جی‌پی مورگان: سرمایه گذاران نهادی بیت کوین را به نفع طلا ترک خواهند کرد

به گزارش بانک اول این بانک روز سه شنبه در یادداشتی به مشتریان خود پیشنهاد داد که سرمایه گذاران نهادی به طلا بازمی گردند، این سرمایه گذاران حالا روند صعودی رشد بیت کوین را در چند ماه اخیر را معکوس کردند. روندی که قیمت بیت کوین را به ۶۴,۰۰۰ دلار رساند.

این بانک بزرگ آمریکایی با استناد به داده های سود باز در قراردادهای آتی بیت کوین در بورس شیکاگو ، گفت که معاملات آتی بیت کوین اکنون شاهد اولین ریزش خود از زمان شروع روند گاوی درسال ۲۰۲۰ است.

با وجود اشاره به آخرین روند معکوس طلا نسبت به بیت کوین ، بانک جی پی مورگان همچنان پیش بینی قبلی خود را در مورد رسیدن بیت کوین به ۱۴۰،۰۰۰ دلار در بلند مدت حفظ کرده است.

 

این بانک در مورد پیش بینی خود می گوید : "قیمت ۱۴۰ هزار دلار باید به عنوان یک هدف تئوریک بلند مدت تصور شود که تصور میشود همگرایی نوسانات بیت کوین به طلا و یکسان سازی تخصیص های بیت کوین با طلا در اوراق بهادار سرمایه گذاران باشد."

 

بانک

طبق گفته بانک جی پی مورگان، ارزش منصفانه فعلی بیت کوین بر اساس نسبت نوسانات بیت کوین به طلا یک چهارم ۱۴۰،۰۰۰ دلار یا ۳۵۰۰۰ دلار خواهد بود.

در ماه ژانویه ، تحلیلگران جی پی مورگان پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند به طور بالقوه به جایگزینی جذاب برای طلا تبدیل شود و در بلند مدت به ۱۴۶۰۰۰ دلار برسد. جی پی مورگان خاطرنشان کرد که : "بعید است همگرایی نوسانات بین بیت کوین و طلا به سرعت اتفاق بیفتد و در ذهن ما یک روند چند ساله است."

اظهارات جی پی مورگان در حالی است که بیت کوین یکی از سنگین ترین شکست های تاریخی خود را طی یک روز تجربه می کند و از بالاترین قیمت روزانه بالاتر از ۴۳،۰۰۰ دلار به قیمت ۳۲،۰۰۰ دلار رسیده است.

در زمان نوشتن این خبر بیت کوین با قیمت ۳۹,۳۷۲ دلار در حال خرید و فروش میباشد. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۰.۶۸٪ رشد داشته است.

اخبار مرتبط
تتر ارز دیجیتالی است که پشتوانۀ آن دلار آمریکا می‌باشد یا به اصطلاح به دلار آمریکا پگ (Peg) شده است. گرچه تتر ممکن است استیبل کوین مطمئن و قابل‌اتکایی در معاملات در بازار ارزهای دیجیتال به‌نظر برسد، اما دلایلی مانند موارد زیر وجود دارند که به ما گوش‌زد می‌کنند که چرا تتر نخریم و در مورد استفاده از آن محتاط باشیم:
علی‌رغم اصلاح ۲۸.۴۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت GME طی هفت روز گذشته ۱۰۳۵.۶۳ درصد رشد کرده و در حال حاضر به ۰.۰۰۵۳۱۹ دلار رسیده است. به نوشته رمزارز، این توکن با ارزش بازار ۳۵.۵۳۰ میلیون دلاری در رتبه ۷۰۵ برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد.
تتر (Tether)، شرکت ناشر بزرگ‌ترین استیبل کوین دلاری جهان یعنی USDT، در راستای تقویت پایبندی به قوانین و مقابله با نگرانی‌های فزاینده نظارتی، همکاری خود را با شرکت تحلیل بلاکچین چینالیسیس (Chainalysis) آغاز کرده است. تتر با توسعه این همکاری جدید سیستم نظارتی تازه‌ای برای مقابله با اعمال تبهکارانه از طریق این استیبل کوین و دور زدن تحریم‌ها ایجاد می‌کند.
اکثر مردم به دنبال فرصت‌هایی برای سودآوری بالا هستند، اما باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ارزان قرار نیست یک‌شبه شما را پولدار کند و نیز باید ریسک‌های این نوع سرمایه‌گذاری را هم در نظر بگیرید. انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری، به زمان و شرایط بازار بستگی دارد و امکان دارد هر ماه این فرصت‌ها عوض شوند. در این مقاله، چند ارز دیجیتال ارزان را نام برده و دلایل و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در چنین ارزهایی را بررسی می‌کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها