دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

وبینار رایگان دورنمای ارزهای دیجیتال

24 خرداد 1401
وبینار رایگان  دورنمای ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال

وبینار رایگان "دورنمای رمزارزها (کریپتوکارنسی)" همراه با بررسی استراتژی های سرمایه گذاری در بازارهای بین الملل "به صورت آنلاین بر روی پلتفورم Zoom برگذار میشود "

*محورها:*

 آشنایی با بازار رمزارزها

 ریسک ها و فرصت های این بازار

 انواع استراتژی های سرمایه گذاری *زمان وبینار:

جمعه 7 خرداد 1400 (2021/May/28 )

ساعت 21 الی 23 به وقت ایران

سخنرانان :  امیررضا حسنی مدرس و تحلیل گر بین الملل بازارهای مالی عضو انجمن STA انگلستان

 هوتن ناصری فر تحلیل گر بازارهای بین الملل وکریپتوکارنسی مدرس آکادمی مالی و سرمایه گذاری ونتیج

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وبينار رايگان با شماره 00995577061100 از طريق واتس آپ تماس برقرار كنند یا پیام دهند . (جهت ثبت نام و دريافت لينك ورود به وبينار يك پيام همراه با نام و نام خانوادگي در واتس آپ ارسال فرماييد).

Wa.me/995577061100

اخبار مرتبط
تتر ارز دیجیتالی است که پشتوانۀ آن دلار آمریکا می‌باشد یا به اصطلاح به دلار آمریکا پگ (Peg) شده است. گرچه تتر ممکن است استیبل کوین مطمئن و قابل‌اتکایی در معاملات در بازار ارزهای دیجیتال به‌نظر برسد، اما دلایلی مانند موارد زیر وجود دارند که به ما گوش‌زد می‌کنند که چرا تتر نخریم و در مورد استفاده از آن محتاط باشیم:
علی‌رغم اصلاح ۲۸.۴۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت GME طی هفت روز گذشته ۱۰۳۵.۶۳ درصد رشد کرده و در حال حاضر به ۰.۰۰۵۳۱۹ دلار رسیده است. به نوشته رمزارز، این توکن با ارزش بازار ۳۵.۵۳۰ میلیون دلاری در رتبه ۷۰۵ برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد.
تتر (Tether)، شرکت ناشر بزرگ‌ترین استیبل کوین دلاری جهان یعنی USDT، در راستای تقویت پایبندی به قوانین و مقابله با نگرانی‌های فزاینده نظارتی، همکاری خود را با شرکت تحلیل بلاکچین چینالیسیس (Chainalysis) آغاز کرده است. تتر با توسعه این همکاری جدید سیستم نظارتی تازه‌ای برای مقابله با اعمال تبهکارانه از طریق این استیبل کوین و دور زدن تحریم‌ها ایجاد می‌کند.
اکثر مردم به دنبال فرصت‌هایی برای سودآوری بالا هستند، اما باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ارزان قرار نیست یک‌شبه شما را پولدار کند و نیز باید ریسک‌های این نوع سرمایه‌گذاری را هم در نظر بگیرید. انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری، به زمان و شرایط بازار بستگی دارد و امکان دارد هر ماه این فرصت‌ها عوض شوند. در این مقاله، چند ارز دیجیتال ارزان را نام برده و دلایل و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در چنین ارزهایی را بررسی می‌کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها