جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

از کجا بفهمیم یارانه میگیریم؟

24 خرداد 1401
از کجا بفهمیم یارانه میگیریم؟

به گزارش بانک اول این سوال پاسخ های مختلفی دارد. می توانید در تاریخ واریز یارانه به دستگاه خودپرداز مراجعه کنید و از کارتی که برای یارانه ثبت کرده بودید، موجودی بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت  www.refahi.irو وارد کردن کد ملی تان از واریز یا عدم واریز یارانه مطلع شوید.

میرزان یارانه نقدی واریزی به حساب سرپرست خانوار علاوه بر مراجعه به بانک یا دستگاه‌های خودپرداز بانکی، از طریق سامانه وزارت رفاه هم قابل مشاهده است.

 

سایت استعلام یارانه

هم اکنون مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتیی www.refahi.ir با ارائه شماره ملی و شماره سریال شناسنامه، میزان یارانه نقدی واریز شده به حساب خود را مشاهده کنند.

 

همچنین در این سامانه نام بانک، تعداد اعضای خانوار اعلام شده از مرکز آمار، چهار رقم آخر شماره کارت و چهار رقم آخر شماره حسابی که یارانه نقدی به آن واریز شده، قابل مشاهده است.

 

در این پایگاه این گونه نوشته شده که در حال حاضر امکان تغییر شماره حساب وجود ندارد.

 

همچنین اعلام شده در صورتی که به هر دلیل حسابی که در آن یارانه واریز شده‌است مشکلی داشته باشد، وجه به سازمان عودت داده می‌شود و در مرحله بعد مبلغ فوق به حساب واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط
​برای استعلام دهک بندی یارانه معیشتی با کد ملی، باید سرپرست خانوار کد ملی اعلامی را به سایت سامانه حمایت ارسال و استعلام آن را دریافت نماید.
محسن مولوی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسئله تفکیک یارانه‌ها، اظهار کرد: اگر موضوع تفکیک یارانه در خصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد، متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند. مولوی بیان کرد: افراد مجرد اگر به صورت مستقل زندگی می‌کنند، باید با داشتن مدارک به فرمانداری و دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی برای جداسازی یارانه خود اقدام کنند.
دقایقی قبل یارانه مرحله ۱۵۹ معیشتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خانوارهای دهک های اول تا سوم به حساب سرپرستان واریز شد
موضوع تفکیک و جداسازی یارانه‌ها، همواره مورد سوال قشر زیادی از مردم است، بسیاری از مردم نمی‌دانند برای تفکیک یارانه خود باید به چه ارگانی مراجعه و یا چه اقدامی انجام دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
نمیدونم یارانه میگیرم یانه؟؟؟!!! سهام بی عدالت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

داداچ،اونی ک نمیدونه یارانه میگیره یانه،دیگه خیلی بدبختوهپروته دادچ

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها