دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

24 خرداد 1401
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

به گزارش بانک اول شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 10هزار و 963واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 145هزار و 970واحدبه کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 166میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 237میلیارد تومان در بیش از 490هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد امیرکبیر کاشان، سپنتا و تامین ماسه ریخته‌گری بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لیزینگ رایان سایپا، داروسازی فارابی و ذغالسنگ نگین طبس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 147میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 110میلیارد تومان در 255هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 117واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 724واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری، بیمه دی و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن تهران، صنعتی مینو و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند./تسنیم

اخبار مرتبط
قادر معصومی خانقاه، مدیر جدید نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به لغو عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه گفت: این تصمیم در راستای حمایت از بازار سرمایه با توجه به شرایط کنونی گرفته شده است.
نرخ اخزا در بازار این روزها به اعداد بالاتر از 35 درصدی رسیده است. سود آوری شرکت های بورسی در آخرین گزارش منتشر شده در سامانه کدال ارقامی را نشان می‌دهد که نسبت به دوره های قبل شرکت ها با حاشیه های سود خالص و ناخالص پایین‌تری گزارش شده‌اند و تعدادی از این شرکت‌ها در لبه مرز شناسایی زیان خالص هستند.
در بازار امروز 41 نماد در محدوده مثبت و 390 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 71 نماد در محدوده مثبت و 314 نماد در محدوده منفی معامله شدند.
همچنین نمادهای فملی، وبملت، نوری و وپارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و در مقابل نمادهای جم و فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص برجای گذاشتند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها