دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

تغییرات در نحوه ارائه خدمات مشمولین بیمه تامین اجتماعی

24 خرداد 1401
تغییرات در نحوه ارائه خدمات مشمولین بیمه تامین اجتماعی

به گزارش بانک اول مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره نسخه کاغذی دفترچه‌های تامین اجتماعی گفت: چهار مرحله از پنج مرحله استقرار نظام الکترونیک را طی کردیم و از اسفندماه دیگر دفترچه چاپ نمی‌کنیم. پیشرفت کار خوب بوده است و یک گام باقی مانده تا اعلام کنیم دیگر کاغذ نمی‌پذیریم که به زودی و احتمالا ظرف یک ماه آینده بتوانیم آن را اعلام کنیم. همکاری بخش خصوصی هم خوب بوده و مطب‌ها و داروخانه به سامانه متصل‌اند و اگر برخی بیمارستان‌های دولتی هم کار را تکمیل کنند ما اعلام می‌کنیم دیگر کاغذ نمی‌پذیریم.

اخبار مرتبط
مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت roostaa.ir ثبت‌نام کنند. مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت roostaa.ir ثبت‌نام کنند.
رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.
بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.
افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها