جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

زمان تزریق دوز دوم واکسن کرونا / نحوه اطلاع‌رسانی اعلام شد

24 خرداد 1401
 زمان تزریق دوز دوم واکسن کرونا / نحوه اطلاع‌رسانی اعلام شد

به گزارش بانک اول، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان مراجعه برای تزریق دوز دوم واکسن کووید ۱۹ از طریق سایت رسمی وزارت بهداشت و همچنین پیامک اطلاع رسانی می شود.

 

در این اطلاعیه تاکید شده است:

افرادی که اولین واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اند تا قبل از دریافت پیامک و یا اطلاعیه وزارت بهداشت از مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی خودداری نمایند.

 

 

در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با اشاره به فراز و فرود های ناشی از تاخیر  در تامین واکسن از منابع خارجی خاطر نشان شده است: تاخیر چند روزه تا چند هفته و برای برخی از واکسن ها تا چند ماه، تاثیری در اثربخشی و ایمنی زایی واکسن نخواهد داشت.

 

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

اخبار مرتبط
علائم و عوارض سنگ کلیه می­‌تواند بر اساس محل و اندازه سنگ متفاوت باشد. سنگ­‌های کلیوی ممکن است سبب انسداد شدید در مجاری ادراری و پدید آمدن عوارضی چون هیدرونفروز شدید، آسیب بافت کلیه و افزایش خطر عفونت شوند. سنگ کلیه به صورت درد حاد پهلو یا شکم همراه با حالت تهوع و استفراغ ظاهر می‌­شود. خون در ادرار در ۹۰ درصد موارد وجود دارد، اما عدم وجود آن، سنگ کلیه را رد نمی‌­کند. سنگ­‌های کلیه بسیار عودکننده هستند. سنگ­‌های ادراری علاوه بر ایجاد دردهای شدید و انسداد در حین عبور سنگ، ممکن است منجر به نارسایی
هر دهه از زندگی انسان‌ها نیازهای تغذیه‌ای منحصربه‌فردی دارد و تعیین رژیم غذایی براساس آنها می‌تواند منجر به حفظ سلامت بیشتر در افراد شود.
این ۵ روش ژاپنی برای رهایی از استرس و دستیابی به نگرشی شاد و خوش بینانه در زندگی فوق‌العاده هستند. این روش‌هایی قدرتمند از آموزه‌های جاودانه فلسفه ژاپن الهام گرفته شده‌اند و از زمان‌های قدیم برای رسیدن به هدف نهایی یعنی داشتن یک زندگی کامل و معنادار مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
اعداد سلامتی به اعدادی گفته می‌شود که سلامت بدن را از نظر فشار خون، ضربان قلب، سطح کلسترول خون، وزن، تری‌گلیسیرید و کالری مورد نیاز بدن مورد سنجش قرار می‌دهند. درواقع اعداد سلامتی شامل اعداد کاهش وزن تا مراقبت از قلب هستند که دانستن و کنترل آنها کمک بزرگی به حفظ سلامت ما می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: