یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی بورس ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / چه زمانی برای ورود به بورس مناسب است؟

24 خرداد 1401
پیش‌بینی بورس ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / چه زمانی برای ورود به بورس مناسب است؟

به گزارش بانک اول در هفته گذشته بازار سرمایه روند مثبتی را پشت سر گذاشت و عمده نمادهای شاخص‌ساز در بازار با روندی مثبت به کار خود پایان دادند و در نهایت شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحد بسته شد.

الهه ظفری:کارشناس بازار سرمایه  گفت: با توجه به کاهش قیمت سهم‌ها روند خوبی را در هفته گذشته شاهد بودیم و با وجود فاکتورهای بنیادی مطلوب، به قیمت‌های جذابی برای ورود دوباره به بازار رسیده‌ایم.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: شرایط ورود پول به بازار تسهیل شده است و برآوردها نشان می‌دهد شرایط بازار مثبت باشد اما این که چند روز مثبت و منفی باشد معلوم نیست.

وی افزود: گروه فلزات اساسی در بازار و گروه اوره از وضعیت خوبی برخوردار هستند. وی درباره مجامع برگزار شده و تاثیر آنها در بازار گفت: در حال حاضر به دلیل آنکه مجامع به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شوند تاثیرگذاری کمتری دارند اما به صورت کلی با ارائه طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌ها می‌توانند در روند کلی بازار موثر واقع شوند.

اخبار مرتبط
همچنین نمادهای فملی، وبملت، نوری و وپارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و در مقابل نمادهای جم و فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص برجای گذاشتند.
فرزاد وجیهی کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه خرید طلا برای حفظ سرمایه گزینه مناسبی است، گفت: خرید طلا تنها برای افرادی که به دنبال حفظ سرمایه هستند مناسب است. اما اگر کسی به دنبال کسب سود مازاد از تورم است باید در بازار بورس و صندوق‌های اعتباری سرمایه گذاری کنند
معامله‌گران در بورس تهران با انجام 336 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود 45 هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود 6 میلیارد و 427 میلیون سهم معامله شد.
معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم معامله شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها