دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

خبرمهم برای بازنشستگان کشوری و فرزندان آن‌ها اعلام شد

24 خرداد 1401
خبرمهم برای بازنشستگان کشوری و فرزندان آن‌ها اعلام شد

به گزارش بانک اول محمود مرتضایی‌فرد امروز (چهارشنبه) با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در راستای «اجرای آموزش‌های مهارتی برای بازنشستگان، همسر و فرزندان» این صندوق در اردیبهشت ماه امسال، کارگروهی برای تعیین جزئیات، تدوین دستورالعمل‌های لازم و شیوه‌های عملیاتی شدن این تفاهم نامه تشکیل شد

وی افزود: برهمین اساس، بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق از هم اکنون می‌توانند به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir مراجعه و از جزئیات این طرح به عنوان «بسته سیزدهم طرح یاری» مطلع شوند.

مرتضایی فرد با اشاره به کلیات این طرح گفت: این طرح در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای (در صورت داشتن ظرفیت) به صورت رایگان و در آموزشگاه‌های آزاد (دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای) با ارائه ۵ تا ۳۰ درصد تخفیف اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: این امکان برای خانه‌های امید نیز وجود دارد که در صورت وجود متقاضی و تجهیزات متناسب با دوره مورد نظر، چنین دوره‌های آموزشی با تخفیف مناسب در آن‌ها برگزار شود.

مرتضایی فرد همچنین با اشاره به فرآیند ثبت نام و استفاده از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای گفت: ابتدا متقاضیان می‌توانند به مدیریت استانی صندوق بازنشستگی کشوری برای اخذ معرفی نامه مربوطه جهت ثبت نام دوره مورد نظر خود در مراکز فنی حرفه‌ای یا آموزشگاه‌های آزاد مراجعه یا از سیستم استعلام الکترونیکی تحت وب استفاده کنند.

او ادامه داد: پس از دریافت معرفی نامه، فرد متقاضی باید به مراکز دولتی یا آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مراجعه و نسبت به تکمیل فرم‌های مربوط به ثبت نام و پرداخت هزینه‌های مصوب پس از کسر درصد تخفیف برای آموزشگاه‌های خصوصی اقدام کرده یا از روش الکترونیکی استفاده کند
 

اخبار مرتبط
تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، عمر باتری برای بسیاری از کاربران همچنان یک دغدغه مهم است. نگرانی دائمی تمام شدن شارژ باتری قبل از پایان روز می‌تواند منجر به استرس قابل توجهی شود. خوشبختانه، چندین راهکار برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی شما و اطمینان از اتصال دائم در طول روز وجود دارد.
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.
ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حُسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر 50 درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها