جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

ششمین حراج اوراق بدهی فردا/ معاملات یک سهم تایید نشد

24 خرداد 1401
ششمین حراج اوراق بدهی  فردا/ معاملات یک سهم تایید نشد

به گزارش بانک اول در حالی معاملات روز شنبه بازار سهام پرقدرت دنبال شد که امروز تنها بخشی از معاملات انجام شده در نماد شرکت گروه مدیریت ارزش صندوق بازنشستگی کشوری (ومدیر) در بورس و معاملات نمادهای (تملی7021)، (تملی7111)، (تملی8051)، (تملی8031)، (ثروت1) و (شستا0011) در فرابورس به تایید ناظر بازار نرسید.

براساس اعلام پیام ناظر بازار، بازارگردانی واحدهای صندوق سرمایه گذاری زرین کوروش (زرین1) با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران و پارامترهای جدید بازارگردانی، از روز یکشنبه 6 تیر با استفاده از طریق بازارگردانی مبتنی بر حراج، در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران شروع  می‌شود.

همچنین محدودیت حجمی (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) جهت نمادهای معاملاتی (وآیند1)، (تپکو1)، (کیسون1)، (سدبیر1)، (کمرجان1)، (ثالوند1)، (ثقزوی1)، (وسدید1)، (سفاسی1)، (ثعمرا1)، (لپیام1) و (حآسا1) از فردا یکشنبه 6 تیر به میزان 50 هزار سهم تعیین شد. براساس اعلام پیام ناظر بازار در فرابورس، مظنه گیری ششمین مرحله از حراج اوراق بدهی دولتی در سال 1400 با عنوان اوراق مرابحه عام دولت از فردا ساعت 12 آغاز میشود.

اخبار مرتبط
فرزاد وجیهی کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه خرید طلا برای حفظ سرمایه گزینه مناسبی است، گفت: خرید طلا تنها برای افرادی که به دنبال حفظ سرمایه هستند مناسب است. اما اگر کسی به دنبال کسب سود مازاد از تورم است باید در بازار بورس و صندوق‌های اعتباری سرمایه گذاری کنند
معامله‌گران در بورس تهران با انجام 336 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود 45 هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود 6 میلیارد و 427 میلیون سهم معامله شد.
معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم معامله شد.
در این روز به ترتیب نماد‌های فارس، فملی، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها