پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May
24 خرداد 1401
بورس تعطیل شد

 

به گزارش بانک اول از صبح امروز (دوشنبه) خبری در رسانه ها مبنی بر تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز منتشر شد که در این خبر علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد: به منظور پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از فردا سه شنبه تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

وی افزود: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه شنبه این هفته (فردا) تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

با اعلام این خبر تعطیلی بازار سرمایه ایران در هاله ای از ابهام قرار گرفت که رییس روابط عمومی سازمان از تعطیلی این بازار به شرط تعطیلی بانک ها خبر داد.

حال با توجه به اخبار منتشر شده، دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا از تعطیلی بانک‌ها و اصناف در تهران و البرز به‌مدت ۶ روز تعطیل خبر داد  که به دنبال این خبر «محمدحسن ابراهیمی سرو علیا»، نایب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه ایران را در روزهای (سه‌شنبه، شبنه و یکشنبه) تعطیل اعلام کرد./دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها