دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی از چهارم مردادماه

24 خرداد 1401
 آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی از چهارم مردادماه

به گزارش بانک اول، محمد روشنی با اعلام خبر آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی از دوشنبه هفته آتی گفت: براساس جلسه ای که با دکتر گویا از مدیران وزارت بهداشت داشتیم، مقرر شد که از روز دوشنبه هفته آتی فرایند واکسیناسیون رانندگان تاکسی آغاز شود.         

وی با بیان اینکه در فاز اول ۲۰ هزار راننده تاکسی واکسینه می‌شوند و بعد از آن مابقی رانندگان واکسن دریافت می کنند افزود: براساس پروتکلی که تدوین کردیم، از آنجایی که افراد بالای ۶۰ سال تاکنون توسط خود وزارت بهداشت واکسن دریافت کردند ما در فاز اول رانندگان ۵۰ تا ۶۰ سال، بعد از آن ۴۰ تا ۵۰ سال و با همین ترتیب رانندگان دیگر  را برای دریافت واکسن فراخوان می‌دهیم.    
وی افزود: البته مقرر شد فضا و تجهیزات  فیزیکی برای تزریق واکسن را سازمان تاکسیرانی در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

اخبار مرتبط
، چهار مورد از مکمل‌هایی که نیاز است بعد از ۴۰ سالگی در رژیم غذایی خود بگنجانید، عبارتند از:
. غذاهای لبنی مانند شیر، ماست و پنیر نه تنها منبع غنی کلسیم تقویت کننده استخوان هستند، بلکه پروتئین مورد نیاز بدن را نیز فراهم می‌کنند. اما آیا همه منابع کلسیم در فراورده‌های لبنی خلاصه می‌شود؟
، ۸ نوع سبزی مفید برای حال دیابتی‌های نوع دو شامل موارد زیر است:
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها