پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

انواع وام فوری بدون سود بانکی/ تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات بگیرید

24 خرداد 1401
انواع وام فوری بدون سود بانکی/ تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات بگیرید

به گزارش بانک اول وام‌های فوری در شبکه بانکی معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد پرداخت می‌شود.

این تسهیلات ممکن است بدون سپرده هم پرداخت شود و سند ملکی یا ضامن را به عنوان وثیقه از شما درخواست کنند.

ناگفته نماند که آگهی‌های زیادی وجود دارد که وام فوری را خارج از شبکه بانکی به افراد می‌فروشند.

این وام‌ها سود بالایی دارند و دوره بازپرداخت‌شان اغلب کوتاه است. همچنین ممکن است از نظر حقوقی گرفتاری‌های پیچیده درست کنند.

در نتیجه بهتر است که قبل از دریافت این وام‌ها حتما با یک مشاور حقوقی صحبت کنید اما در شبکه بانکی چه نوع وام‌های فوری پرداخت می‌شود؟

 

انواع وام‌های فوری در بانک‌های مختلف

در بانک رفاه می‌توانید بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغی که سپرده می‌کنید، وام بگیرید. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است و سود آن ۷ درصد بوده و سپرده‌تان ۳۶ ماه مسدود می‌شود و البته همین سپرده برایتان کار ضامن را انجام می‌دهد. به عبارتی دیگر نیاز به ضامن خاصی ندارید.

 

در بانک اقتصاد نوین هم با همین شرایط یعنی سپرده‌گذاری به شما وام می‌دهند و البته سقف آن یک میلیارد تومان است و سپرده‌ شما ۸۰ ماه بلوکه می‌شود.

البته بانک به سپرده شما سود ۱۵ درصد می‌دهد و از وام فقط سود ۴ درصد می‌گیرد.
در بانک توسعه تعاون هم می‌توانید به شرط سپرده‌گذاری تا سقف ۵۰ میلیون تومان و با سود ۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ تا ۳۶ ماهه وام بگیرید.

بانک دی اما وام فوری خود را که شرایطی مشابه وام توسعه تعاون دارد، با بازپرداخت ۶۰ درصد در نظر گرفته و سود ۲ تا ۴ درصد را دریافت می‌کند.

وام فوری بانک تجارت ۶۰ میلیون تومان است که با سود ۲ درصد و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود.

در بانک سینا می‌توانید وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه بگیرید و در بانک صادرات وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه و با سود ۲ تا ۴ درصد پرداخت می‌شود./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها