جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

اولین جشنواره موسیقی دوج‌کوین برگزار می‌شود

24 خرداد 1401
اولین جشنواره موسیقی دوج‌کوین برگزار می‌شود

به گزارش بانک اول دوج‌پالوزا (dogepalooza) اولین جشنواره موسیقی ارز دیجیتال دوج‌کوین است که به طور رسمی برگزار می‌شود. این جشنواره تلاشی جالب برای گرد هم آوردن جامعه دوج‌کوین است. سایت رسمی این جشنواره اعلام کرده آن‌ها قصد دارد در شهرها و کشورهای مختلف طرفداران دوج‌کوین را کنار یکدیگر جمع کنند.

اولین اجرای این جشنواره برای ۹ اکتبر در محله شوگرلند تگزاس برنامه‌ریزی شده است. هنوز لیست دقیقی از میهمانان منتشر نشده است اما دیون واریک، خواننده افسانه‌ای و دیمون الیوت، برنده جایزه گرمی و پیانو کلاسیک از میهمانان این رویداد هستند.

این رویداد به غیر از موسیقی زنده برنامه‌های دیگری مانند غذا، نوشیدنی، فروشندگان کالا و موسسات خیریه را شامل می‌شود. همچنین یکسری مطالب آموزشی در رابطه با درک و پذیرش دوج‌کوین در این رویداد مرور می‌شود.

دوج‌کوین در اوایل سال جاری به جمع ده ارز برتر بازار رمزارزها راه پیدا کرد. قیمت این ارز به ۲۸ سنت رسیده و ۳۷/۶ میلیارد دلار ارزش بازار دارد. ایلان ماسک هم از دوج‌کوین و این جشنواره حمایت می‌کند.

حمایت شخصیت‌های محبوب از دوج‌کوین می‌تواند در پذیرش این ارز تاثیر زیادی داشته باشد. وبسایت dogepalooza  نوشت: دوج‌کوین می‌تواند پول آینده زمین، مریخ و فراتر باشد.

اخبار مرتبط
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها