دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی دوج‌کوین ۳ دلاری و اتریوم ۱۸ هزار دلاری / لایت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

24 خرداد 1401
پیش‌بینی دوج‌کوین ۳ دلاری و اتریوم ۱۸ هزار دلاری / لایت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

به گزارش بانک اول وبسات فایندر در رابطه با روند ارز دیجیتال لایت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ از ۴۲ متخصص فناوری مالی نظرسنجی کرده و اکثر متخصصان عقیده دارند لایت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ تا محدوده ۲۵۰ دلار رشد می‌کند.

در  چند وقت اخیر موسسه فایندر پیش‌بینی‌های زیادی در رابطه با روند قیمتی ارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین منتشر کرده است. در نظرسنجی این شرکت پیش‌بینی شده دوج‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به قیمت ۱/۲۱ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به قیمت ۳/۶۰ دلار می‌رسد. کارشناسان شرکت کرده در نظرسنجی فایندر عقیده دارند اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۱ به قیمت ۴/۵ هزار دلار و تا سال ۲۰۲۵ به ۱۷ هزار دلار می‌رسد.

۴۲ کارشناس فایندر عقیده دارند لایت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به قیمت ۲۶۶ دلار می‌رسد .

از زمانی که پروژه‌هایی مانند کاردانو، بایننس‌کوین و ریپل ظهور کردند لایت‌کوین جایگاه خود را در ۱۰ ازر برتر مارکت‌کپ از دست داده و ارزش بازاری معادل ۱۲/۵۳ میلیارد دلار دارد. تقریبا ۷۵ درصد از کارشناسان عقیده دارند بازگشت لایت‌کوین به ۱۰ ارز برتر بازار رمزارزها بعید است.

یک کارشناس پیش‌بینی می‌کند احتمالا لایت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به ۹۰۰ دلار برسد و تا سال ۲۰۲۵ قیمتی معادل ۶ هزار دلار داشته باشد.

جان هاوکینز، مدرس ارشد در دانشگاه کانبرا عقیده دارد هر واحد لایت‌کوین می‌تواند تا ۸۰ دلار در سال رشد کند. کنستانتین بویکو رومانوفسکی، مدیرعامل شرکت allnodes عقیده دارد لایت‌کوین تا پایان سال ۱۸۰ دلار و تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

«برخی از کارشناسان عقیده دارند قیمت لایت‌کوین همیشه به بیت‌کوین وابسته نیست و همین موضوع پیش‌بینی قیمت این ارز در بلندمدت را دشوار می‌کند»/تجارت نیوز

اخبار مرتبط
بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها