یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت هزینه‌های درمان کرونای دانش آموزان و معلمان

24 خرداد 1401
پرداخت هزینه‌های درمان کرونای دانش آموزان و معلمان

به گزارش بانک اول گودرز کریمی‌فر : ۱۲۱ بیمارستان و درمانگاه آموزش و پرورش به صورت سه شیفت آمادگی پذیرش بیماران کرونایی فرهنگی و غیرفرهنگی را دارند.
وی تاکید کرد: هزینه‌های دارو‌های کرونایی برابر تعرفه درمانگاه و بیمارستان پرداخت می‌شود.
کریمی‌فر به بیمه دانش آموزی اشاره کرد و افزود: امسال بیمه دانش آموزی را در سه سطح تعریف کرده‌ایم که شامل بیمه حوادث، بیمه درمان مازاد و بیمه مسئولیت مدنی دانش آموزان و اولیا و کارکنان است.
وی خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های درمانی بیمارستانی دانش آموزان کرونایی در این بیمه‌ها تعریف شده است.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: در بیمه حوادث حضور فیزیکی دانش آموز در مدرسه ملاک نیست و حمایت از سلامت دانش آموزان در طول شبانه روز مدنظر ماست.
کریمی‌فر تصریح کرد: مبلغ بیمه دانش آموزی امسال ۹ هزار و ۱۷۸ تومان برای هر دانش آموز است.
وی گفت: تاکنون همه هزینه‌های درمانی دانش آموزانی که دچار حادثه شده‌اند به صورت بروز پرداخت شده است.
کریمی‌فر همچنین از بروزشدن پرداخت هزینه‌های درمانی همه فرهنگیان خبرداد و افزود: تمام هزینه‌های درمانی فرهنگیان و افراد تحت تکفل آن‌ها که به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه می‌کنند، اعم از کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی‌های تخصصی، هزینه و ویزیت پزشکان، دارو‌های خاص، هزینه پیوند اعضا و هزینه نازایی و ناباروری و هزینه‌های کرونایی آن‌ها برابر تعرفه بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و نیمه دولتی بدون سقف و به صورت نامحدود پرداخت می‌شود.
وی گفت: تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد آموزش و پرورش در سراسر کشور بیمه شدگان را با اخذ کد ملی به صورت رایگان پذیرش و تحت خدمات درمانی قرار می‌دهند.
مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش افزود: فرهنگیانی که به مراکز درمانی غیرقرارداد مراجعه می‌کنند در صورت ارائه اسناد هزینه شده به ۷۵۰ شعبه و نمایندگی که در سراسر کشور داریم ظرف حداکثر ۴۸ ساعت همه هزینه‌های درمانی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.
کریمی‌فر تاکید کرد: همه هزینه‌های درمانی این دسته از فرهنگیان بروز پرداخت شده و هیچ بدهی به فرهنگیان نداریم.
وی به واگذاری مسکن ملی به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: طبق قرارداد واگذاری ۱۷۰ هزار واحد مسکونی تاکنون ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد در ۲۵۱ شهر برای فرهنگیان درنظر گرفته شده است.
کریمی‌فر افزود: ۲۶ هزار فرهنگی وجوه مصوب طرح را پرداخت کرده و واحد‌های آن‌ها از ۱۵ تا ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال ۱۴۰۰ تحویل فرهنگیان خواهد شد.
وی یادآور شد: برای پرداخت هزینه‌های واحد‌های مسکونی وام‌های اولیه و ثانویه کم‌بهره به فرهنگیان پرداخت کرده‌ایم که اولویت ما زوجین فرهنگی، زنان سرپرست خانوار و فرهنگیان بالای ۲۰ سال سابقه و بازنشستگان هستند./خبرگزاری صدا و سیما

اخبار مرتبط
، ۸ نوع سبزی مفید برای حال دیابتی‌های نوع دو شامل موارد زیر است:
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.
متخصصان می‌گویند زنانی که برنامه خواب مرتبی دارند قادرند بیشتر وزن کم کنند. علاوه بر این اگر شب‌ها زودتر بخوابید، زمان کمتری برای خوردن دارید که به شما کمک می‌کند در شب کالری زیادی دریافت نکنید. به گفته متخصصان هرچه بیشتر بمانید بیشتر کالری دریافت می‌کنید و ممکن است بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، زودتر خوابیدن باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها