چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی بورس شنبه ۶ شهریور / شاخص مثبت می‌ماند؟

24 خرداد 1401
پیش‌بینی بورس شنبه ۶ شهریور / شاخص مثبت می‌ماند؟

به گزارش بانک اول در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس تهران با رشدی ۳٫۳ درصدی در سطح یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی قرار گرفت. این در حالی بود که  شاخص کل هم‌وزن دو برابر شاخص کل رشد کرد. اما روند هفته آینده با توجه به پیش‌بینی کارشناسان بازار به چه صورت است؟

ارزش معاملات بورس هفته گذشته تا مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید و نمادهای شاخص‌ساز بازار روند صعودی داشتند. همچنین بیشتر گروه‌های کوچک بازار روند متعادلی را ثبت کردند.

در هفته پیش‌ رو، کارشناسان بازار سهام  پیش‌بینی کردند روند کلی بازار متعادل و مثبت باشد. علی عصاری، ایمان رئیسی، سلمان نصیرزاده و نیما میرزایی از جمله کارشناسانی هستند که بازار را مثبت پیش‌بینی کرده‌اند.

 

بیشتر کارشناسان هم بر این نظر هستند که هفته آینده تک سهم‌ها و نمادهای صنایع کوچک، پیشتاز بازارند.  مهشید داداش‌زاده روند بازار هفته آینده را اما منفی پیش‌بینی کرده و نمادهای شاخص‌ساز را هم به عنوان گروه‌های پیش‌رو معرفی کرد.

برای پیش‌بینی بازار فردا شنبه شش شهریور، نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام می‌گوید: روند بازار صعودی است و گروه‌های دارویی، زراعت و غذایی پیشتاز بازار فردا هستند. همچنین به نظر می‌رسد شاخص در محدوده‌های فعلی در نوسان باشد./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
معامله‌گران در بورس تهران با انجام 336 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود 45 هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود 6 میلیارد و 427 میلیون سهم معامله شد.
معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم معامله شد.
در این روز به ترتیب نماد‌های فارس، فملی، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.
شاخص کل بازار سرمایه در ادامه روند کاهشی هفته اخیر، امروز(شنبه) هم ۰.۴۹ درصد منفی شد و شاخص هم وزن نیز ۰.۶ درصد افت کرد و در کانال ۷۳۳ هزار واحدی قرار گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها