شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد به ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

24 خرداد 1401
 میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد به ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش بانک اول  حجت الله مهدیاندرباره افزایش تسهیلات اشتغال زایی گفت: از سال ۹۵ تا ۹۸ میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد، به ۱۰۰میلیارد تومان رسید.

وی افزود: از سال ۹۶ به بعد، جهش اساسی در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از سوی بانک توسعه تعاون را شاهد بودیم و میزان این تسهیلات  به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با یک رشد چشمگیر به ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

مهدیان با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به عنوان «یا‌ور اشتغال» از سوی بانک مرکزی معرفی شده است، تصریح کرد: امسال تعهد داریم که ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در اختیار مددجویان کمیته امداد امام قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال زایی در کشور نیاز به کار جهادی دارد، ادامه داد: بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی، از سال ۹۷ به عنوان بانک عامل در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری اقدامات مهمی انجام داده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: در فاز چهارم این طرح، ۲۶ هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستاییان و عشایر عزیز کشور پرداخت شده است و میزان تعهد بانک توسعه تعاون ۴۰ هزار میلیارد ریال است.

وی  با بیان اینکه اعطای تسهیلات به تولید کنندگان و کارآفرینان جزو اولویت‌های این نهاد مالی است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های تولیدی و کارآفرینی پرداخت شده است و تا پایان سال این رقم به ۲۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

 

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها