شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن اعلام شد

24 خرداد 1401
شرایط ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن اعلام شد

به گزارش بانک اول محمود محمودزاده با بیان اینکه از امروز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن با وجود آنکه کمتر از یک ماه از ابلاغ طرح جهش تولید مسکن شروع شده بود، آغاز شده است،گفت: این تعهد دولت به متقاضیان بود که ما توانستیم کمتر از یک ماه آن را به یاری خداوند، اجرا کنیم.

تمامی مزیت‌های نهضت ملی مسکن به پروژه‌های دیگر دولتی منتقل می‌شود

او با بیان اینکه از ابتدای ساعت ۱۲ تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر موفق شدند، در سامانه ثمن ثبت نام کنند، افزود: متقاضیان به هیچ وجه در انجام ثبت نام عجله نداشته باشند، چراکه فرصت برای ثبت نام تا یک ماه آینده وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: عجله برای ثبت نام در این طرح باعث کند شدن ورود به سایت می‌شود. یک ماه بعد از تکمیل مراحل ثبت نام برای متقاضیان پالایش اطلاعات متقاضیان شروع می‌شود.

بانوان مجرد هم می توانند در سامانه ثبت نام کنند

محمود زاده با بیان اینکه استثنایی برای ثبت نام مجرد‌ها در نظر گرفته ایم، گفت: بانوان مجرد بالای ۳۵ سال که به عنوان خود سرپرست هستند هم می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند. افراد و مجردهای معلول ذهنی و جسمی و حرکتی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و سن آن‌ها بالای ۲۰ سال است و همچنین برای نخبگان علمی شرایط جدیدی را پیشنهاد داده ایم که تمامی آن‌ها در صفحه ابتدای سایت ذکر شده است.

محمود زاده بیان کرد: برای تمام افرادی که در طرح‌های حمایتی قبل ثبت نام کرده بودند و پروژه در حال اجرا دارند، هر مزیتی که وجود دارد مشمول طرح‌های قبلی می‌شود و تفاوتی بین استفاده افراد از مزیت‌های این طرح با طرح‌های قبلی وجود ندارد.

او تاکید کرد: پس از صدور پروانه ساختمانی بین ۱۸ ماه تا دو سال زمان برای ساخت این واحد‌ها نیاز است، اما این به آن شرط است که آورده متقاضیان در تاریخ مقرر شده، تکمیل شود./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
اصول قوانین املاکی برای بستن قرار داد، معمولا ثابت است. مگر اینکه نیاز به تغییرات مهمی باشد. کسانی که می خواهند کار املاکی انجام بدهند در ابتدا لازم است که این قوانین را بدانند. همچنین کسانی که به دنبال خرید و فروش خانه خود هستند، اگر از این قوانین اطلاعی نداشته باشند به مشکل می خورند.
بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال 1403 حاکی از آن است که از مجموع 1508 واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا 5 سال ساخت با سه
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درباره آخرین وضعیت شناسایی خانه‌های خالی در شهرهای جدید گفت: تاکنون بالغ بر ۳۰ هزار واحد مسکونی خالی در شهرهای جدید شناسایی شده است که به تمام مالکان آنها جهت تعیین تکلیف و معرفی ساکن، اخطار داده شده است. محتکران بدانند شهرهای جدید دیگر بهشت آنها نخواهد بود.
مهرداد بذرپاش با بیان این‌که مهم‌ترین مولدسازی تاریخ حوزه مسکن در حال روی دادن است، اظهار کرد: ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت است که برای این پروژه‌ها یک ریال متقاضی واریز نکرده و هیچ وام بانکی ندارند. هیچ ریالی در بودجه به این پروژه‌ها تخصیص داده نشده اما تمامی آنها به پایان رسیده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها