جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

24 خرداد 1401
 پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

به گزارش بانک اول «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: هفته پیش  حجم مبنا سهم‌های بازار در صف فروش پر نمی‌شد و امروز همان شرکت‌ها در صف خرید بوده که در کمتر از 3 روز گذشته فعالیت آنها تغییر محسوسی نداشته است.

بازار به روند صعودی بازگشته است و پیش بینی می‌شود این روند صعودی ادامه یابد اما دلیل این رفتار هیجانی معامله گران مشخص نیست، نشستن در صف خرید و یا فروش در بازار سرمایه به طور کلی کار صحیحی نیست.

هفته گذشته گفته شد برخی از شرکت‌ها با پی بر ای پنج واحد معامله می‌شوند اما در صف فروش هستند و این رفتار معامله گران توجیه منطقی ندارد.

روند بازار بهتر شده و حجم و ارزش معاملات نیز بهبود یافته است، وعده‌هایی در خصوص تزریق ۱۵۰ میلیون دلار نیز داده شده که نشان می‌دهد پس از یک سال و نیم دولت در حال اجرای قانون است.

پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز روند صعودی داشته و بین ۲۰ تا ۳۵ هزار واحد صعود کند. نمادهای گروه خودرویی و پالایشی نیز احتمالاً روند پر قدرت خود را حفظ کنند./ایمنا

اخبار مرتبط
فرزاد وجیهی کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه خرید طلا برای حفظ سرمایه گزینه مناسبی است، گفت: خرید طلا تنها برای افرادی که به دنبال حفظ سرمایه هستند مناسب است. اما اگر کسی به دنبال کسب سود مازاد از تورم است باید در بازار بورس و صندوق‌های اعتباری سرمایه گذاری کنند
معامله‌گران در بورس تهران با انجام 336 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود 45 هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود 6 میلیارد و 427 میلیون سهم معامله شد.
معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم معامله شد.
در این روز به ترتیب نماد‌های فارس، فملی، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها