شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط وام 20 میلیون تومانی ؛ بدون نیاز به ضامن و چک

24 خرداد 1401
شرایط وام 20 میلیون تومانی ؛ بدون نیاز به ضامن و چک

به گزارش بانک اول متقاضیان این وام می‌توانند 20 میلیون تومان تسهیلات خرید کالا را به صورت کاملا آنلاین و بدون چک و ضامن دریافت کنند. برای دریافت این میزان وام دادن سفته‌ به مامور سایت لندو کافی است. طبق اطلاعات سایت لندو، این سامانه جریمه دیرکرد از تسهیلات گیرندگان دریافت نمی‌کند. افراد برای خرید اقساطی کالا از بستر فروشگاه‌های آنلاین معرفی شده در لندو، به صورت آنلاین در بانک آینده حساب باز کرده و وام مورد نظر را دریافت می‌کنند.

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات خرید کالا

به منظور دریافت وام 20 میلیون تومانی خرید کالا در لندو داشتن شرایط و ارائه مدارک ضروری لازم است. اشخاص متقاضی نباید وام معوقه یا چک برگشتی داشته باشند، در این صورت امکان افتتاح حساب در بانک آینده و دریافت وام را ندارند. ضمنا متقاضیان مرد حتما باید کارت پایان خدمت یا معافیت خود را به سامانه لندو ارائه دهند.

بارگذاری مدارک در سایت لندو شامل دو مرحله است. متقاضیان پس ازتمامی مراحل افتتاح حساب در سایت بانک آینده، باید تصویر پشت و روی کارت ملی جدید و رسید تعویض کارت ملی قدیمی خود را به همراه تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه در سایت لندو بارگذاری کنند. ارائه تصویر سند ملکی متقاضی یا اجاره نامه هم ضروری است. در صورتی که فرد با پدر و مادر خود زندگی می‌کند باید یکی از مدارک سکونتی ذکر شده به همراه قبض آب یا برق یا گاز را هم در سایت لندو بارگذاری کند.

نحوه ارسال سفته‌ها

بعد از اتمام این مراحل و تایید اولیه، اطلاعات افراد حداکثر تا 72 ساعت بعد مورد بررسی و اعتبار سنجی قرار گرفته، نوبت به ثبت درخواست متقاضی در واحد تامین اعتبار می‌شود. پس از سپری کردن تمامی این مراحل و تایید اعتبار سنجی، مرحله دوم تحویل مدارک آغاز می‌شود. در این بخش مامور ارسال لندو به آدرس متقاضی مراجعه کرده تا قرارداد و سفته را از او گرفته  و سایر مدارک لازم را هم تحویل بگیرد. ضمن اینکه مامور لندو در این مرحله کپی یکی از مدارک شغلی فرد متقاضی که همان پرینت گردش حساب3 ماه آخر با مهر و امضای شعبه بانک یا فیش حقوقی یا گواهی اشتغال به کار است، را هم از فرد متقاضی دریافت می‌کند.

بعد از آن اتمام تمامی مراحل کد تاییدی از طرف لندو برای تسهیلات گیرندگان ارسال خواهد شد که امکان خرید از 500 فروشگاه معرفی شده در این درگاه را خواهند داشت. افراد می‌توانند از طریق سایت لندو در بخش محاسبه اقساط، مبلغ موردنیاز، نام فروشگاه و مدت بازپرداخت را انتخاب کرده و مبلغ ماهانه هر قسط را مشاهده کنند.

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها