یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

3پیش‌بینی از آینده بیت‌کوین / کدام ارزها سودآورند؟

24 خرداد 1401
3پیش‌بینی از آینده بیت‌کوین / کدام ارزها سودآورند؟

به گزارش بانک اول بیت‌کوین در ماه می تا محدوده ۲۷ هزار دلار ریزش کرد و از آن زمان تا به امروز بیش از ۱۰۰ درصد بازدهی مثبت داشته است. بیت‌کوین در ادامه به کدام سو می‌رود؟

امیر حسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری گفت: روند بازار صعودی است و بیت‌کوین پس از اینکه سقف تاریخی خود را شکست می‌تواند تا محدوده ۷۳ هزار دلار رشد کند. به نظرم بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری تا 1سال دیگر محتمل باشد.

امیر بیات، کارشناس بازار رمزارزها گفت: به نظرم بیت‌کوین نهایتا تا ۶۵ هزار دلار اصلاح می‌کند و بعد به سمت هدف بعدی خود در محدوده ۷۳ هزار دلار حرکت می‌کند. دامیننس بیت‌کوین از همین محدوده افزایش پیدا می‌کند و به نظرم تا ۴۷ یا حتی ۵۰ درصد هم رشد می‌کند و بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال به ۹۵ تا ۱۰۰ هزار دلار رشد کند.

حسین مرید سادات، کارشناس بازارهای مالی گفت: اتفاق مورد توجه در بازار این است که اصلاح بیت‌کوین بسیار سریع انجام می‌شود و خریداران به شدت قدرتمند عمل می‌کنند. بیت‌کوین در نمودار یک ساعته یک محدوده مقاومتی در ناحیه ۶۸ هزار و ۶۰۰ دلار و یک ناحیه حمایتی در محدوده ۶۶ هزار و ۳۰۰ دلار دارد. به نظرم اگر محدوده مقاومتی بیت‌کوین شکسته شود هدف بعدی این ارز محدوده ۸۰ هزار دلار است و عقیده دارم بیت‌کوین تا پایان سال ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود 2 درصد ریزش کرده و حالا در محدوده ۶۶ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

 

اندیکاتور MFI روندی نزولی دارد و زیر محدوده خنثی حرکت می‌کند. همچنین اندیکاتور RSI زیر محدوده اشباع خرید است.

اندیکاتور مکدی در محدوده ۶۶ هزار و ۸۰۰ دلار سیگنال فروش صادر کرده است.

ارز دیجیتال LRC در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین رشد را داشته است.

اکثر کارشناسان عقیده دارند بعضی  پروژه‌های بازار رمزارزها که با بازی‌ و فناوری متاورس ارتباط دارند ارزندگی زیادی برای بازار رمزارزها دارند و احتمالا رشد خوبی داشته باشند.

اخبار مرتبط
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها