شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

برخی از کارشناسان بازار آغاز رالی بیت‌کوین را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده‌اند.

24 خرداد 1401
برخی از کارشناسان بازار آغاز رالی بیت‌کوین را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش بانک اول ارزهایی مانندShiba Inu ، Ethereum، Dogecoin و Solana ،bitcoin همگی تقریباً 8 درصد کاهش یافته اند و جزء ضعیف ترین ارزها امروز شناخته شدند. بیت کوین حدود 5 درصد سقوط کرد وبا رکورد قبلی خود حدود 33.50 فاصله دارد ،ولی نسبت به سال های گذشته حدود 62.95 درصد افزایش یافته است.


نگرانی‌های تورمی و احساس کلی ترس در مورد آینده اقتصاد جهانی همچنان به کاهش قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین منجر شده است و در حال حاضر شاخص ترس و طمع کاملاً در منطقه ترس است که چند وقتی است در آن ناحیه جا خوش کرده است.

 

بااین‌وجود اما همچنان برخی تحلیلگران و کارشناسان از وقوع رالی جدید صحبت می‌کنند، درواقع مسیر مشخص است تثبیت بیت‌کوین بالای محدوده ۵۳٬۵۰۰ دلاری اما در شرایط فعلی زمان نیز تعیین‌کننده است.

کمتر از 2 هفته به پایان سال میلادی مانده است و تحلیلگران تغییرات قیمت در این دو هفته را بسیار حائز اهمیت می‌دانند.برخی دیگر از کارشناسان بازار آغاز رالی بیت‌کوین را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده‌اند.

اخبار مرتبط
در حال حاضر بیت کوین با حجم سرمایه بالا و بازار گسترده از جمله محبوب‌ترین رمزارزها به‌حساب می‌آید. پیش‌بینی می‌شود که این محبوبیت در آینده نیز بیشتر شود؛ زیرا معامله بیت کوین و کاربری بلاک چین آن روزبه‌روز در حال افزایش‌ است. خرید بیت کوین هنوز می‌تواند ارزشمند باشد. چه برای سرمایه گذاری کوتاه و چه برای سرمایه گذاری‌های بلندمدت.
دولت‌ها در برابر ظهور و گسترش بیت کوین همواره با پرسش‌ها و ابهام‌هایی روبه‌رو هستند که وضعیت قانونی بیت کوین متأثر از این ابهام‌ها است؛ ازجمله این که با یک دارایی دیجیتال و غیرمتمرکز جهانی که قرار نیست هیچ حزب یا سازمانی آن را کنترل کند، چگونه برخورد کنند. یا این که شکل جدیدی از ارزهای مقاوم در برابر سانسور، چه پیامدهایی می‌تواند داشته باشد. برخی دیگر مانند السالوادور نیز از ابتدا در زمرهٔ کشورهای پذیرنده بیت کوین قرار گرفته‌اند.
سود بیت‌کوین در مقایسه با بزرگترین میم‌ کوین‌های الهام گرفته شده از ترامپ، بسیار کم به نظر می‌رسد زیرا همه آنها پس از انتشار این خبر شاهد جهش چشمگیر قیمت بودند. در زمان نگارش این مطلب TREMP بیشترین سود را حفظ و ۷۱ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۶۶ دلار ثبت کرد. ترامپ ۳۹ درصد و ماگا نیز ۳۳ درصد افزایش یافتند.
ارز دیجیتال بیت کوین را در نظر بگیرید؛ تعداد سفارش‌های خرید و فروش بیت کوین در جهان، عمق بازار بیت کوین را نشان می‌دهد. هر چه عمق بازار بیشتر باشد، سفارش‌های بزرگ خرید و فروش تاثیر کمتری در نوسانات قیمت یک دارایی دارند. البته معمولا دارایی‌های بزرگ مثل بیت کوین و اتریوم عمق بازار بالایی نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها