دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

وام ارزان‌ قیمت بانک دی به فعالان گردشگری و صنایع‌دستی

24 خرداد 1401
وام ارزان‌ قیمت بانک دی به فعالان گردشگری و صنایع‌دستی

به گزارش بانک اول به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با بیان این مطلب گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین این بانک و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید، تسهیلات ارزان‌قیمت برای ایجاد کسب‌وکارها و بنگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی تخصیص پیدا می‌کند.
او  اظهار داشت: بانک دی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان یکی از بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات حوزه گردشگری و صنایع‌دستی از محل اعتبارات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تعیین شده است و بر اساس توافقات انجام‌شده، اولویت پرداخت تسهیلات در این بانک به طرح‌های معرفی‌شده مربوط به جامعه ایثارگری خواهد بود.
کریمی تصریح کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طرح‌های منجر به ایجاد و توسعه، تولید، اشتغال و کارآفرینی را بر مبنای پروژه‌های مصادیق گردشگری برای اخذ تسهیلات به بانک دی معرفی کرده و بانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تسهیلات مورد نیاز را پرداخت خواهد کرد.
مدیرعامل بانک دی ادامه داد: بانک دی در دو سال گذشته تلاش کرده است از طرح‌های تولیدی و ایجاد اشتغال مرتبط با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در صنایع مختلف حمایت کند و با افزوده شدن موضوع گردشگری و صنایع‌دستی، سبد کاملی از خدمات و پرداخت تسهیلات بانکی در اختیار این جامعه معزز قرار گرفته است.

اخبار مرتبط
به گفته مقام مسئول بانک مرکزی از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر ( حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها