ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه

به گزارش بانک اول طبق آخرین اطلاعات درباره این طرح تسهیلاتی، سود این وام بر اساس دوره بازپرداخت تعیین شده و حداکثر به 16 درصد می‌رسد. سقف این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده و ضمانت اصلی برای آن مسدودی سپرده است. بنابراین متقاضیان دریافت این تسهیلات باید سپرده بلندمدت در یکی از شعب بانک رفاه کارگران افتتاح کنند.

سود سپرده این طرح هم برحسب سود تسهیلات، 4 یا 8 یا 12 درصد خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط وام طرح ثمر 36 ماه اعلام شده و افراد تا پایان این مدت امکان استفاده از سپرده خود را نخواهند داشت.

متقاضیان واجد شرایط برای دریافت این تسهیلات باید هزینه‌های جانبی مثل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم بپردازند. لازم به ذکر است که متقاضیان این وام هم نباید هیچ چک برگشتی یا بدهکاری جاری را در سیستم بانکی داشته باشد.

جزئیات طرح ثمر بانک رفاه

در صورتی که بانک رفاه کارگران منبع مالی کافی داشته باشد، بعد از دریافت مدارک و انجام اقدامات لازم مبلغ تسهیلات را به حساب وام گیرنده واریز خواهد کرد. در صورتی که وام گیرنده سقف مبلغ وام را با حداکثر سود 16 درصد دریافت کند، باید اقساط آن را طی 24 ماه بپردازد.

قسط وام این مبلغ تسهیلات با شرایط مذکور، 9 میلیون و 792 هزار و 622 تومان خواهد بود. کل سود وام 35 میلیون و 22 هزار و 931 تومان و مجموع رقم وام و سود 233 میلیون و 453 هزار و 334 تومان برآورد شده است.

اخبار مرتبط
وی با اشاره به وجود دسته‌بندی در این تسهیلات افزود: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.
خانواده شهدا و مفقودالاثرها، جانبازان، آزادگان و رزمندگان می توانند از تسهیلات رفاهی دولت و سازمان های مربوطه بهره مند شوند.
وام ودیعه مسکن مستاجران تهرانی به‌عنوان ۲۰۰ میلیون تومان است و برای ساکنان کلانشهر‌ها ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌اند. فراموش نکنیم تا قبل از نهایی شدن مبلغ وام ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۳، رقم تسهیلات مستاجران پایتخت‌نشین ۱۵۰ میلیون تومان بود.
داریوش بلدی، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن کشور نیز در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر لزوم درجاسازی بر اساس ضوابط طرح هادی این روستا، اظهار کرد: طرح هادی روستای امامزاده ابراهیم شفت حد تفکیک ۱۲۰ متری را مشخص کرده و لذا باید در کمیته مربوطه درباره طرح هادی تصمیم گیری و حد تفکیک را کم کنیم تا اهالی بتوانند درجاسازی را انجام دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
میلاد پ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگه بانک رفاه اینقدر بودجه داره پس چرا جلوی وام ازدواج و باز نمیکنه منی که چند ماهه منتظره وامم نمیتونم خونه بگیرم این انصاف نیست که وام های اینجوری بدن ولی وام ازدواج و ببندن

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها