ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر دروغ درباره بیت کوین /شوک اردوغان به بازار ارزهای دیجیتالی

24 خرداد 1401
خبر دروغ درباره بیت کوین /شوک اردوغان به بازار ارزهای دیجیتالی

به گزارش بانک اول ورود نائب بوکیله، رئیس‌جمهور الساوادور، به آنکارا برای دیدار با همتای ترک خود، رجب طیب اردوغان، با گمانه‌زنی‌هایی راجع به گفتگوی طرفین درباره بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال همراه شده است.بعضی از کاربران در توییتر هم به سرعت مدعی شدند ترکیه بیت کوین را تا فوریه ۲۰۲۲ به عنوان پول قانونی کشور اعلام خواهد کرد. البته این اخبار جعلی عنوان شدند و رسانه‌های معتبر هم هیچ گزارشی در این باره منتشر نکردند. گفتنی است طرفین بر سر ۶ قرارداد همکاری به توافق‌هایی دست یافتند تا حجم مبادلات تجاری میان 2 کشور را در ۵ سال آینده به ۵۰۰ میلیون دلار برسانند./خبرانلاین

 

اخبار مرتبط
اکثر مردم به دنبال فرصت‌هایی برای سودآوری بالا هستند، اما باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ارزان قرار نیست یک‌شبه شما را پولدار کند و نیز باید ریسک‌های این نوع سرمایه‌گذاری را هم در نظر بگیرید. انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری، به زمان و شرایط بازار بستگی دارد و امکان دارد هر ماه این فرصت‌ها عوض شوند. در این مقاله، چند ارز دیجیتال ارزان را نام برده و دلایل و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در چنین ارزهایی را بررسی می‌کنیم.
در این مناظره افراد سرشناسی نظیر آنتونی اسکاراموچی از شرکت اسکای‌بریج کپیتال (SkyBridge Capital)، پیتر شیف از منتقدان بیت کوین، اریک وورهیس مدیرعامل شیپ‌شیفت (ShapeShift) و نوریل روبینی استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک به تبادل نظر پرداختند. موضوع اصلی بحث این بود که آیا بیت کوین می‌تواند با طلا به عنوان اصلی‌ترین ابزار ذخیره ارزش در دوره‌های تورم بالا رقابت کند یا خیر؟
بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها