یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

عیدی بازنشستگان و کارمندان لشگری و کشوری برابر است

24 خرداد 1401
عیدی بازنشستگان و کارمندان لشگری و کشوری برابر است

به گزارش بانک اول دهقان کیا  گفت :هنوز اقدامی جهت تعیین رقم عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی صورت نگرفته است و تلاش می‌شود که میزان عیدی بازنشستگان به حقوق یک ماه حقوق برسد.

وی  بیان کرد : پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از محل بودجه دولت نخواهد بود و دولت تنها رقم آن را اعلام می‌کند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: به دلیل اینکه عیدی و پاداش زمان شاغل بودن مشمول بیمه نیست سازمان تامین اجتماعی نمی‌تواند عیدی به اندازه‌ی کارگران به بازنشستگان پرداخت کند.

مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۹۹ مبلغ یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان بوده است

اخبار مرتبط
حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان کشوری و لشگری با حقوق اردیبهشت پرداخت می‌شود.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.
صولت مرتضوی درخصوص این‌که متناسب و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد توضیح داد.
مرتضوی درخصوص این‌که آیا لایحه دیگری داده خواهد شد چراکه رئیس مجلس عنوان کرده حتما باید لایحه دیگری داده شود، بیان کرد: خیر؛ توجه داشته باشید بر اساس پیگیری و اخباری که من دارم مقرر شد که رئیس کمیسیون تلفیق و اجتماعی و یک نفر از نمایندگان مجلس و با حضور نمایندگان ما موضوع را بررسی کنند و اصلاحات را انجام دهند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها