شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی سقوط مجدد قیمت بیت کوین

24 خرداد 1401
پیش‌بینی سقوط مجدد قیمت بیت کوین

به گزارش بانک اول به نقل از راشا تودی، پیتر شف، کارشناس اقتصادی آمریکایی، دوباره در توییتر تاکید کرد که بیت کوین ارزشی نداشته و در مسیر یک سقوط دیگر قرار دارد و در همین مسیر بیت کوین تا ۱۰  هزار دلار و یا حتی کمتر سقوط خواهد کرد.

شف در توییتر نوشت با در نظر گرفتن نمودار قیمتی بلند مدت بیت کوین، زمانی که این دارای مجازی کف ۳۰ هزار دلار را بشکند تصور کنید که تا چند هزار دلار پایین خواهد رفت.

او  معتقد است، سقوط تا ۱۰ هزار دلار محتمل به نظر می‌رسد، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهیم رقم ۱۰ هزار دلار را کف قیمت بیت کوین در نظر بگیریم.

شف معتقد است، در صورتی که نمودار دو قله تکنیکال برای بیت کوین تکمیل شود کف قیمت واقعی بیت کوین صفر خواهد بود.

به اعتقاد پیتر شف در حال حاضر نمودار قیمت بیت کوین نشان دهنده اندیکاتور دو قله است و این روند نشان می‌دهد که بازار نزولی سنگینی خواهیم داشت.

شفت که مدیر عامل موسسه سرمایه‌گذاری یورو پسیفیک است بارها نسبت به ارزهای مجازی بدبینی خود را ابراز کرده و هنوز معتقد است که بیت‌کوین یک حباب بزرگ است و به زودی خواهد ترکید و مردمی که آن را خریده و نگه داشته‌اند، همه چیزشان را از دست خواهند داد.

او  به پیش بینی بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ معروف است و دو سال پیش هم دسترسی خود به کیف پول دیجیتال‌اش را از دست داد و گفت که دیگر رمز عبور ورود به سامانه‌اش کار نمی کند. وی در آن زمان گفته بود که من می‌دانستم خرید بیت کوین کار اشتباهی بوده است، اما فکر نمی کردم این قدر بد باشد.

بیت کوین در ماه نوامبر سال گذشته تا حدود ۶۹ هزار دلار بالا رفت اما حالا تا ۴۴ هزار دلار پایین آمده است.

اخبار مرتبط
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها