شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

توزیع شکر یارانه ای از فردا

24 خرداد 1401
توزیع شکر یارانه ای از فردا

به گزارش بانک اول ابراهیم درستی گفت: حدوده ۸۸۰ هزار تن شکر در بسته‌های ۱ کیلو گرمی بین ۴ اتحادیه خوار و بار فروش، سوپر مارکت، عطاری و لبنیات توزیع و تقسیم شده است که این  شکر کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به این ۴ صنف داده شده و این شکر با قیمت  هر کیلو ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان در مراکز خرید و فروشگاه‌های سطح شهر به دست مصرف کننده می‌رسد.

او می‌گوید: این روند تا پایان ماه رمضان در سطح کشور ادامه دارد و هدف از آن جلوگیری از کمبود شکر در بازار و جلوگیری از فعالیت سودجویان در بازار است.

قاسمعلی حسنی دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران هم اعلام کرده بود که وزارت جهاد کشاورزی در طرحی با عنوان طرح رمضان، از فردا (دوشنبه) شکر دولتی را با قیمت هر کیلو ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان در مراکز خرید عرضه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
دهک‌بندی اقتصادی خانوار‌ها بر اساس تراکنش‌های بانکی و عوامل دیگر انجام می‌شود. در این شرایط آیا ممکن است دریافت وام منجر به قطع یارانه شود؟
معاون وزیر کشور اظهار کرد: این طرح از 20 تیرماه امسال به صورت پایلوت برای شهروندان استان سمنان اجرا شده تا پس از تکمیل و اصلاح احتمالی، به صورت سراسری در کل کشور اجرا شود.
: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و شکواییه‌های قضایی واصله به پلیس فتا و گزارشات مردمی متعدد دریافتی مشخص شد که مجرمان سایبری این‌ بار با ترفند دریافت بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند و در همین راستا نیز اقدام به ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده برای کاربران کرده‌اند.
اگر خانواری در بین دهک‌های چهارم تا نهم جای می‌گیرند، سازمان هدفمندی زمان واریز یارانه آنها را پنج روز بعد از گروه اول یعنی سی‌ام هر ماه تعیین کرده است. سرپرستان خانوار این دسته از یارانه‌بگیران هر ماه، یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به دست‌شان می‌رسد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها